Dalweg 3a
3233KK Oostvoorne

Ton Meijer beoordeelde op 2019-07-02

Snelle levering, gunstige prijs en goede kwaliteit producten!

annette aarts beoordeelde op 2019-07-02

al de dag erna binnen

Stefan Verhoeven beoordeelde op 2019-07-01

T

Stef Bronwasser beoordeelde op 2019-06-29

Altijd geleverd wat besteld is! Kan wel iets sneller geleverd worden, nu meestal 4 dagen!

herman gaarman beoordeelde op 2019-06-26

X

Stefan Reulen beoordeelde op 2019-06-26

Snelle levering goeie geld/kwaliteit verhouding.
Bij vragen online snel antwoord

guido lardenoit beoordeelde op 2019-06-23

niettegenstaande dat wij per abuis een verkeerd postnummer hadden opgegeven is het pakket na een paar dagen toch toegekomen
Knap!!!

G.J.M. de Nijs beoordeelde op 2019-06-18

Duidelijke omschrijving van het produkt en een rappe levering

jan steringa beoordeelde op 2019-06-18

goede kwaliteit voor een eerlijke prijs

Nico EMONS beoordeelde op 2019-06-17

Heel tevreden

Ben van Schijndel beoordeelde op 2019-06-17

Makkelijk en duidelijke site en smelled service

Nico Volkert beoordeelde op 2019-06-17

👍

ron becker beoordeelde op 2019-06-17

top

Hans Lugtenburg beoordeelde op 2019-06-16

Had fijner geweest als ik eerder een indicatie had gekregen welke dag ik de bestelling kon verwachten.
De bestelling is een paar dagen later wel in goede orde bezorgd.

Reactie van Visvoergroothandel.nl:
U heeft in eerste instantie alleen een email gestuurd met ''lege bladzijde'' daarom wisten we niet wat u bedoelde. Pas later werd duidelijk dat u een kopie van de factuur wilde hebben, deze 2e email had u op vrijdag middag verstuurd en onze boekhouding was pas dinsdag weer aanwezig. We hebben u dus toen ook gelijk een kopie verstuurd. We willen wel snel handelen alleen is dat soms niet mogelijk, hopelijk kunt u dat begrijpen.

Marc De Maeseneire beoordeelde op 2019-06-16

Uiterst correcte behandeling.

Thijs Machielsen beoordeelde op 2019-06-12

De koi's eten het al jaren.

Peter Holding beoordeelde op 2019-06-11

ik had wat problemen met de webwinkel, paar dagen later lukte het mij wel.
Het systeem is nog niet in orde !

Reactie van Visvoergroothandel.nl:
Bedankt voor de terugkoppeling, ondertussen is de fout opgelost.

Dennis Kampman beoordeelde op 2019-06-11

Door onvoorziene omstandigheden, die mij niet gemeld werden had ik de beoordeling eerder in huis dan de producten die ik besteld had...

Reactie van Visvoergroothandel.nl:
Helaas konden we door de stroomstoring ook niet bij onze gegevens en werden de pakketten later verstuurd dan gebruikelijk. Dit is natuurlijk erg vervelend maar buiten onze macht.

E.S.L. van der Velde beoordeelde op 2019-06-11

Na een stroomstoring kwam het visvoer wat later dan gedacht, maar is van prima kwaliteit. Mijn vissen zijn er dol op!

Bert Goossens beoordeelde op 2019-06-11

Snel en goed geleverd