De Gast 78
KvK 02094401

8,3

aquella braat beoordeelde op 2019-03-31

Els Van der lubbe beoordeelde op 2019-03-28

Zeer tevreden en snel geleverd.

Karin Voogel beoordeelde op 2019-03-22

Demi Lissenberg beoordeelde op 2019-03-09

Top! Goedkoop, snelle levering, goed verpakt, goede kwaliteit, heel veel keus!

Ingrid Arbouw beoordeelde op 2019-03-09

Riekie Schuman beoordeelde op 2019-03-07

Reactie van Oorbellenwebshop:
Beste Mevrouw Schuman,

Bedankt voor uw beoordeling. Ik begrijp echter dat de bestelling niet naar wens was. Kunt u aangeven op welk punt wij verbeteringen door kunnen voeren?

Ik hoor graag van u.

Mvg. Jikke Wouda

Ineke vd Slot beoordeelde op 2019-03-02

Snelle levering mooi product

Carine Buekenhout beoordeelde op 2019-02-23

Carla Storcken beoordeelde op 2019-02-07

Simon Belmont beoordeelde op 2019-02-04

De oorbellen werden, ondanks het feit dat ze niet erg duur waren, snel en netjes verzonden. Daarnaast waren de oorbellen heel mooi, zodat ik ze met veel plezier draag.

Kouthoofd-Coenders Kouthoofd beoordeelde op 2019-01-22

Edith Buskop- van Bokkem beoordeelde op 2019-01-15

Vlug, netjes verpakt en leuke sortering

Jan-Jitse Meskens beoordeelde op 2019-01-13

Goede klantenservice, maar levering (Post NL) liet lang op zich wachten

Ilse Feyfer beoordeelde op 2018-12-22

Heel mooie oorbellen,snelle levering,alles correct,zeker aan te bevelen !

Nathalie Van koningsveld beoordeelde op 2018-12-21

Ik heb geen bestelling binnengekregen

Reactie van Oorbellenwebshop:
Beste Nathalie,

Onze excusses voor het niet of te laat onvangen van uw bestelling. Wij hebben uw bestelling op 18 december aangeboden aan PostNL. Blijkbaar is de vertraging in postbezorging dermate dat dit pakket/envelop nog niet aangekomen is. Natuurlijk er van uit gaande dat uw bezorg adres correct is. Wij hebben u inmiddels een mail gestuurd.

Mvg. Jikke

gre van erk beoordeelde op 2018-12-21

Saskia Wester beoordeelde op 2018-12-20

Sandra Goetgeluck beoordeelde op 2018-12-13

Mike Evenboer beoordeelde op 2018-12-13

Eef Scharis beoordeelde op 2018-12-13

Snelle levering en fijne artikel beschermende verpakking.