De Gast 78
9801AH Zuidhorn
KvK 02094401

8,5

An Verlinden beoordeelde op 2019-06-07

Oorbellen besteld voor mijn dochter om te dragen op haar communiefeest. De webwinkel pakt uit met 'snelle levering', maar een week later zijn de oorbellen niet geleverd. Jammer, ze zal dus iets anders moeten dragen.

Reactie van Oorbellenwebshop:
Beste An,

Onze excuses voor de vertraging.

Wij hebben uw bestelling versuurd op 4-06. Wij versturen echter vanuit Nederland per post NL. Dit heeft gevolgen voor de levering. In Nederland is de bestelling meestal de volgende dag op locatie. Naar Belgie is dit meestal een dag langer en zou de bestelling vandaag geleverd kunnen zijn. Ik begrijp echter dat dit niet het geval is.

Het spijt ons dat deze zending niet op tijd aankomt.

Wij zullen op de site nadrukkelijker gaan vermelden dat klanten in Belgie rekening moeten houden met een langere levertijd.

Mvg. Jikke Wouda
Deoorbel.nl

Annemiek Seelbach beoordeelde op 2019-05-17

Snelle service. Artikel is leuk verpakt!

Mia Rosman beoordeelde op 2019-05-11

mary-elsbeth Nieuwendijk-lievenboom beoordeelde op 2019-05-11

CS Verbeek beoordeelde op 2019-05-11

Tevreden over de snelle levering en de kwaliteit is prima, zeker voor deze prijs.
De oorbellen leken echter op de plaatjes vaak veel kleiner dan ze in werkelijkheid waren ;) Maar dat mag de pret niet drukken.

Charlotte Jeurissen beoordeelde op 2019-05-03

Helene De thouars beoordeelde op 2019-04-29

Prima! Snelle bezorging, zorgvuldig verpakt. Oorbellen precies als op plaatje

Nannette van Houtum beoordeelde op 2019-04-27

Ik heb de oorbellen nog niet ontvangen.

Reactie van Oorbellenwebshop:
Beste Nannette,

Bedankt voor je reactie. Je bestelling is op woensdag 24-4 met brievenbuspost van PostNL verstuurd en zou "normaal" de volgende dag bij je op de mat moeten vallen. Ik begrijp dat dit niet zo is. Zullen we maandag even contact hebben om een oplossing te bedenken. Ik verwacht echter wel dat de brief dinsdag alsnog aankomt.

Mvg. Jikke Wouda

Petra Mitschrick beoordeelde op 2019-04-26

Anja Kersten beoordeelde op 2019-04-20

Heel tevreden, snelle levering netjes verpakt en keurige afhandeling via mail

Judith Ter Horst beoordeelde op 2019-04-18

Geertje Gloudemans beoordeelde op 2019-04-13

Overzichtelijke website, keurig verpakt en snel geleverd. Ik ben uitermate tevreden en zal zeker een aanbeveling doen.

J L Lameris beoordeelde op 2019-04-08

Ada Van Yperen beoordeelde op 2019-04-07

Moest wel 4 dagen wachten op levering, maar verder prima

Lia Hendriks beoordeelde op 2019-03-31

Nvt

aquella braat beoordeelde op 2019-03-31

Els Van der lubbe beoordeelde op 2019-03-28

Zeer tevreden en snel geleverd.

Karin Voogel beoordeelde op 2019-03-22

Demi Lissenberg beoordeelde op 2019-03-09

Top! Goedkoop, snelle levering, goed verpakt, goede kwaliteit, heel veel keus!

Ingrid Arbouw beoordeelde op 2019-03-09