Werner von Siemensstraat 13
2712 PN Zoetermeer
+31854444210

Ringburg beoordeelde op 2018-04-26

Mijn dochter is dolblij met haar watchi. Wat een vrijheid voor ouder en kind! De horloge is heel gemakkelijk in het gebruik,mijn dochter (7) snapte het binnen 2 minuten. Verder is het een super bedrijf met medewerkers die meedenken en je altijd vriendelijk te woord staan . Een topprodruct!

Kees Van Tongeren beoordeelde op 2018-04-13

Ik kan pas echt oordelen als ik het bestelde en betaalde apparaat heb ontvangen.

Ronald Bijl beoordeelde op 2018-03-18

Zeer goede service.

Thierry Smeekes beoordeelde op 2017-07-14

Onlangs de Watchi ontvangen voor mijn zoon. De simkaart geactiveerd en alles in orde gebracht. Had nog 2 kleine vragen en die werden super snel beantwoord en ik werd zelfs gebeld dat mijn e-mail was beantwoord! Super service! Top product!

Saida Ayupova beoordeelde op 2017-07-10

Fantastic customer service - the kind that's rare these days!

Dennis beoordeelde op 2017-06-12

Een geweldig bedrijf, super service.
Horloge moest, nog geüpdate worden 1 mail gestuurd en in een paar dagen geregeld.
De Watchi is het meest uitgebreide GPS smartwatch horloge voor kinderen, de berichten en plaatjes die je kan sturen is uniek in z'n soort.
De kwaliteit is robuust en betrouwbare software en de enige kinder smartwatch die op Android draait

Mildred beoordeelde op 2017-03-11

Onze Samsung werkte niet met de app.
De eigenaar heeft het binnen een paar dagen opgelost om onze telefoons ook te laten werken.
Echt zo'n goede service.ze reageren ook erg snel op vragen.
Het horloge is geweldig,duidelijk echt een aanrader.
Ik ben fan en het bedrijf krijgt van mij een 10+

Anita Matkasdjo beoordeelde op 2017-03-04

Snelle levertijd en goede service

Rogier van Geest beoordeelde op 2016-12-22

Snelle levering en doet Watchi doet wat het beloofd!

Irma Sluis beoordeelde op 2016-12-15

Goede snelle reactie op onze vragen. Tevens een erg goed product. Tracking is heel accuraat en makkelijke app.

Tinde Hauser - van Rossen beoordeelde op 2016-11-07

Uitstekend, vragen werden snel en juist beantwoord, snelle levering en vakkundige service, top!

Silvia van Rossen beoordeelde op 2016-10-28

Als oma ben ik blij dat mijn kleinkinderen een watchi dragen, een veilig gevoel.
Ze vinden hem erg stoer, en dragen hem met plezier.
Volgens mijn schoondochter is de service erg goed.
Ben benieuwd of de watchi voor ouderen in de toekomst ook zo goed werkt.

Alexander beoordeelde op 2016-10-28

Altijd spannend om bij een nieuwe webshop te bestellen, maar alles ging goed. Pakketje kwam netjes verpakt aan. Tevreden.

Corina beoordeelde op 2016-10-28

Snelle levering. En vragen werden per email snel beantwoord. Ben blij met m'n Watchi (en mijn zoon ook!).

Irma Sluis beoordeelde op 2016-10-28

Wat een goede service. Had een vraag en die werd snel beantwoord.
De Watchi had ik de volgende dag al in huis. Super service en goed produkt.

2016