Gérard Brinard

Gérard Brinard

Gerard Brinard importeert het randassortiment voor drogisterij en parfumerie en bestaat al sinds 1979.
Bij randassortiment moet u denken aan o.a.:

Make-up spiegels, toilettassen , make-up tasjes, make-up kwasten, manicure sets, staalwaren, acryl badkamer accessoires, make-up, sponsen, badborstels, tasspiegeltjes, verstuivers, luxe scheerkwasten en scheersets, eau de toilette, vijlen etc.

U kunt bestellingen rechtstreeks op deze website plaatsen zonder dat u naar de drogist hoeft.

Waarom bestellen bij Gerard Brinard?

Gerard Brinard heeft een ruim assortiment.
De producten van Gerard Brinard staan bekend om hun uitstekende kwaliteit.
Ondanks de goede kwaliteit zijn de producten betaalbaar.
Als u een order plaatst voor 2 uur heeft u het de volgende dag in huis.
Retourneren is in alle gevallen gratis.
Gratis verzending bij besteding boven de €25 + een presentje twv: €2,95
Gratis verzending bij besteding boven de €50 + een presentje twv: €11,95
Gratis verzending bij besteding boven de €100 + een presentje twv: €19,95
Makkelijk en veilig betalen.

De zekerheden van https://www.gerardbrinard.eu

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016