Wilkemaheerd 38
085 - 001 41 30

8,5

Bol.com 520 8,4

Natalie Lieuw beoordeelde op 2017-12-10

Slecht woensdag oplader gekocht zou 1 dag duren heb t nog steeds niet en ze nemen nooit hun telefoon op steeds voicemail dus volgens mij krijg ik het nooit

Ivo Boslooper beoordeelde op 2017-12-07

Snelle levering product voldeed volledig aan verwachting

Monique Van Gerven beoordeelde op 2017-12-01

heel tevreden, snelle levering

maikel verschueren beoordeelde op 2017-11-29

zeer snelle service en goede prijs

Bulent Erdem beoordeelde op 2017-11-14

Onderdeel was niet geleverd of zoekgeraakt bij postnl.

-update-

Verzendtijd en kwaliteit kan ik niet oordelen daar het product niet geleverd is. Waarschijnlijk zoekgeraakt bij postnl. Voor de rest verliep alles vlot, ook de terugbetaling.

Bram van de Ven beoordeelde op 2017-11-09

Heel tevreden, snel bezorgd en het product werkte perfect! De bijgeleverde gereedschapset was echter van matige kwaliteit.

andre van Calfsbeek beoordeelde op 2017-10-16

Prima service en snel geleverd.

Marjoleine beoordeelde op 2017-10-10

Mijn bestelling is keurig volgens afspraak geleverd

Edse van Eijk beoordeelde op 2017-10-10

goeie levering via bol.com, en de juiste artikel verzonden

Dogan Yilmaz beoordeelde op 2017-10-09

Het lijkt als een nieuwe webshop. De eerste ervaring was erg positief.

Hakan Kartal beoordeelde op 2017-09-30

Producten in perfecte staat aangekomen. Helemaal prima.

Robin W beoordeelde op 2017-09-29

Ik had het product besteld en de volgende dag al in huis. Ook werd er netjes een mail gestuurd dat het product bij hun verstuurd is.

Ray beoordeelde op 2017-09-25

ik ben een hele blije klant wat ik ontvangen heb, en ze maken het waar voor 17:00 besteld is morgen in huis.
ik ga zeker hier vaker bestellen.

Vind het alleen jammer dat ik hier geen foto kan plaatsen wat ik ontvangen heb.

App Deluxe beoordeelde op 2017-09-22

Super service
Snel verzonden

App Deluxe beoordeelde op 2017-09-18

Perfecte levering zoals het moet

Caroline Eckmeyer beoordeelde op 2017-09-08

Goede levertijd, alleen jammer dat de verpakking van de product al open was!

Elzbieta Klak beoordeelde op 2017-08-25

Echte aanrader!

Sander beoordeelde op 2017-07-14

Wat betreft mijn eerste bestelling ging dit vlot en netjes.

Dinsdag kwam ik bij toeval via bol.com op MobTSupply.nl terecht, omdat ik op zoek was naar een oplaad connector (originele van Samsung) voor mijn samsung tab. 2 10.1 (oude tablet). Overal gekeken en bij MobTSupply.nl was deze oplaad connector aanwezig en ook nog een nette prijs.

Ik sms hun dat ik te laat was met bestellen (het was al na 17:00 uur, want op hun website staat voor 17:00 uur besteld, volgende dag in huis) en dat ik het product ivm vakantie de volgende dag wilde geleverd hebben. Exact 1 min. later werd ik gebeld door MobTSupply en hij zei: als ik mijn bestelling nu nog deed kon hij dit nog gaan regelen.

De volgende dag kreeg ik inderdaad mijn bestelling, alleen kwam deze niet overeen met de foto (bepaald nr). Contact zoeken ging even moeizaam (16:30 uur), maar op de pakbon stond een mobielnr die ik heb kunnen bellen (bleek prive nr. te zijn) En hij wilde even een foto via whats app en toen zag hij het ook en zei direct dat dit een nieuwe versie is en dat deze ook moest werken en dat kon ik bevestigen.

Hij heeft veel geduld en maakte voor mij een goede indruk dat hij voor je klaar staat om een problemen te kunnen oplossen.

Kortom mijn 1e bestelling is goed verlopen en wat erg prettig is dat je zelf de bezorgmethode kan kiezen zoals o.a. brievenbus of via pakket met track and trace etc.

Petje af voor je goede service en snel handelen, een voorbeeld hoe het echt moet mbt service.

Ps. Productfoto zal worden aangepast, want ik begreep van hem dat hij bezig is met een nieuwe website. (Huidige website werkt inderdaad niet prettig)

Melanie schuiling beoordeelde op 2017-07-09

Goede en smelled levering

Michel beoordeelde op 2017-07-01

Snelle service prima product zeer tevreden