Wilkemaheerd 38
085 - 001 41 30

8,1

Bol.com 518 8,0

Caroline Eckmeyer beoordeelde op 2017-09-08

Goede levertijd, alleen jammer dat de verpakking van de product al open was!

Elzbieta Klak beoordeelde op 2017-08-25

Echte aanrader!

Sander beoordeelde op 2017-07-14

Wat betreft mijn eerste bestelling ging dit vlot en netjes.

Dinsdag kwam ik bij toeval via bol.com op MobTSupply.nl terecht, omdat ik op zoek was naar een oplaad connector (originele van Samsung) voor mijn samsung tab. 2 10.1 (oude tablet). Overal gekeken en bij MobTSupply.nl was deze oplaad connector aanwezig en ook nog een nette prijs.

Ik sms hun dat ik te laat was met bestellen (het was al na 17:00 uur, want op hun website staat voor 17:00 uur besteld, volgende dag in huis) en dat ik het product ivm vakantie de volgende dag wilde geleverd hebben. Exact 1 min. later werd ik gebeld door MobTSupply en hij zei: als ik mijn bestelling nu nog deed kon hij dit nog gaan regelen.

De volgende dag kreeg ik inderdaad mijn bestelling, alleen kwam deze niet overeen met de foto (bepaald nr). Contact zoeken ging even moeizaam (16:30 uur), maar op de pakbon stond een mobielnr die ik heb kunnen bellen (bleek prive nr. te zijn) En hij wilde even een foto via whats app en toen zag hij het ook en zei direct dat dit een nieuwe versie is en dat deze ook moest werken en dat kon ik bevestigen.

Hij heeft veel geduld en maakte voor mij een goede indruk dat hij voor je klaar staat om een problemen te kunnen oplossen.

Kortom mijn 1e bestelling is goed verlopen en wat erg prettig is dat je zelf de bezorgmethode kan kiezen zoals o.a. brievenbus of via pakket met track and trace etc.

Petje af voor je goede service en snel handelen, een voorbeeld hoe het echt moet mbt service.

Ps. Productfoto zal worden aangepast, want ik begreep van hem dat hij bezig is met een nieuwe website. (Huidige website werkt inderdaad niet prettig)

Melanie schuiling beoordeelde op 2017-07-09

Goede en smelled levering

Michel beoordeelde op 2017-07-01

Snelle service prima product zeer tevreden

John Denis beoordeelde op 2017-06-29

prima

Rob beoordeelde op 2017-06-12

Correct en snel

Kim Reekers beoordeelde op 2017-06-11

Prima product en snel in huis. Bestel de volgende x hier weer

Rene beoordeelde op 2017-06-05

Snelle levering,lage prijs.

Melanie Gielen beoordeelde op 2017-06-02

Snelle service

Steven Vosters beoordeelde op 2017-05-18

Gewoon super levering en krijgt wat je verwacht

Arnold Remkes beoordeelde op 2017-05-15

Tevreden over de levering.

VICTOR Coronado beoordeelde op 2017-05-14

Correct afgehandeld

Ray beoordeelde op 2017-05-12

Perfecte service

Jacob de Jonge beoordeelde op 2017-05-09

Levering correct maaaaar niet in één dag: wo 26 april om 13:19 besteld, do koningsdag, vrijdag geen levering, zaterdag 29 april wél. Jammer.

Ben Wijnands beoordeelde op 2017-05-04

Goede service en snelle levering

Wim Hutmacher beoordeelde op 2017-04-27

Vandaag besteld en morgen gekregen zonder verzendkosten , prima ga zo door en je hou de klanten.

Jacco Van geffen beoordeelde op 2017-04-27

Netjes verpakt en in goede staat ontvangen