Kortebrandstaat 7A 75

Bol.com 657 9,2

Martin Brouwer beoordeelde op 2019-03-28

Goede service prima ding

C. J. Beijeman beoordeelde op 2019-03-28

Zoals beloofd geleverd ben tevreden!

Sjef Janssen beoordeelde op 2019-03-26

Netjes en op tijd afgeleverd

C.J. de Wit beoordeelde op 2019-03-25

Tevreden.

Kees Laureijssen beoordeelde op 2019-03-24

Goed en snelle levering

Gerard Godart beoordeelde op 2019-03-22

.niet de lnb die ik dacht dat het xou zijn

Paul van der Kruyk beoordeelde op 2019-03-21

Kreeg op tijd geleverd, werd goed te woord gestaan en geholpen. Alleen de kabeltjes voor aansluiting van antenne mogen wat langer zijn graag. Maar ze leveren wel wat ze beloven.

johan smit beoordeelde op 2019-03-19

vlotte levering

Chris Kuijer beoordeelde op 2019-03-18

Gewoon zonder gedoe geleverd wat beloofd is op tijd

Marc De Schinckel beoordeelde op 2019-03-15

Ik kreeg prompt een antwoord op mijn technische vragen inclusief een duidelijk voorstel die mij hielpen om de juiste keuze te maken. De bestelling zelf en de levering wad 100 % als verwacht.

Paul de Boer beoordeelde op 2019-03-15

Levering ging verder prima. Had wel een paar connectors bij zo'n dure kabel verwacht.

Regina de Nil beoordeelde op 2019-03-14

Nette en snelle email terug ontvangen. Goede service volgende dag bestelling in huis. Ga zeker meer bestellen

Roy Driessens beoordeelde op 2019-03-14

Het bestelde artikel was keurig verpakt en werd snel geleverd. Prima afhandeling.

Gerald Schelkens beoordeelde op 2019-03-12

Beloofde levering van 1 dag helaas niet gelukt.

Ger Milder beoordeelde op 2019-03-09

Snelle en goede afhandeling van de bestelling.

Henk van Suntenmaartensdijk beoordeelde op 2019-03-09

Product snel geleverd.
Nadeel is de bijgeleverde handleiding. Die is niet in het Nederlands. Jezuïet dan details over het hoofd.
Gelukkig is er dan op internet nog wel een handleiding in het Nederlands te vinden.

Frank beoordeelde op 2019-03-07

Besteld op zondag. Er werd levering op de volgende dag beloofd. Werd helaas pas woensdag geleverd. Ik kan me voorstellen dat in het weekend niet geleverd wordt maar dat staat wordt niet vermeld.

Bart Vandenbroucke beoordeelde op 2019-02-26

Goede kwaliteit en snel gelverd

RT van der Lek beoordeelde op 2019-02-24

Na een mis verstand bij bestelling ,prima opgelost

Henk van Gelder beoordeelde op 2019-02-23

Duidelijk en snel