Johanneskuiperweg 21
9257WK NOARDBURGUM

Ron ter Schegget beoordeelde op 2019-02-18

Fijne shop met mooie producten. En boven al een prima service. De menselijkheid staat hoog aangeschreven en dat in de "onpersoonlijke" omgeving als internet is werkelijk een groot goed. Fijne shopervaring met leuke persoonlijk communicatie.

B van zetten beoordeelde op 2019-02-13

Goede kwaliteit ,uitstekende levering en service.

Rogé beoordeelde op 2019-01-30

Gewoon goed.

Dolores Calveras Y Guitart beoordeelde op 2019-01-12

Heel tevreden. Pakketje werd met veel liefde gemaakt. Top !

Bernadette Nijhuis beoordeelde op 2018-12-27

Snelle correcte levering en zeer snel antwoord bij vragen.

Miranda Simons-Verheijden beoordeelde op 2018-12-26

Ontzettend blij, snelle levering . Ik had een surprise pakket besteld, en of dat een surprise was. Blij verrast met deze mooie cadeaus.

Matthijs Bal beoordeelde op 2018-12-19

Prima geregeld, en snel binnen!! Kwaliteit zoals we gewend zijn van lumeria, heerlijk kerstcadeau voor de vrouw! Bedankt

J.M Kraft beoordeelde op 2018-12-18

Prima

Claudia de Graaf beoordeelde op 2018-12-15

Nette service en snelle levering.

Anouk SvH beoordeelde op 2018-12-14

Het ziet er prachtig uit en was lekker snel bezorgd. Super!

sietske van der weg beoordeelde op 2018-12-14

Snelle reactie, zeer vriendelijke aflevering en een verassend fijn contact

Els van der Zwet beoordeelde op 2018-12-03

Ik ben zeer tevreden of het geleverd artikel het is een mooie en een overzichtelijk website en een snelle levering

Columba van Geldorp beoordeelde op 2018-12-02

Het was een feestje om het pakket uit te pakken. Vol leuke verrassingen, en zorgzaam ingepakt. Dank jullie wel!

Sandra M beoordeelde op 2018-11-26

Prachtige en zeer uitgebreide webwinkel! Eigenaresse Klaske pakt elke pakket met aandacht en liefde in dat is duidelijk zichtbaar door ook nog eens wat extraatjes erbij te doen. Een aanader!

Eline Oskam beoordeelde op 2018-11-22

Wat een feest om het pakket van Lumeria uit te pakken! Ik ben superblij met de mooie Heksenagenda en dan als verrassing nog Engelenhangertjes en een prachtige kaart erbij! Zoveel liefde, zorg en aandacht komt er uit het pakket, heel bijzonder... Ik kom zéker bij Lumeria terug ♡

angelien van de koppel beoordeelde op 2018-11-21

Ik had een adventskalender bestelt kreeg er nog een goodybag bij en heb later een doos engeltjes besteld. Wat schets mijn verbazing alles zou in 1 doos zitten.Wij hebben foto,s van de pakjes gemaakt maar er een paar uigepakt. bijv theezakje, fles met aarde.De adventskalender was een cadeau, ik geef zoiets normaal ook niet. Maar mijn grootste ergernis was dat ik laat mijn geld terug kreeg, terwijl in de voorwaarde staat zo snel mogelijk.Ik zou niemand aanraden hier iets te kopen. Dit zal heus niet op de website gezet worden.

Reactie van Praktijk Lumeria:
Beste mevrouw,
Fijn dat u hier een reactie doet, en deze staat gelijk op de webshop en het webshopkeurmerk. Het is belangrijk dat uw mening gedeeld wordt. Ik kan het niet voor iedereen helemaal goed doen, verwachtingen zijn soms anders dan de werkelijkheid.
Wat ik wel vraag is dat wij samen het fatsoenlijk oplossen zonder dreigementen en mails met vreselijke woorden. We zijn volwassen mensen die gewoon met elkaar kunnen praten, lijkt mij.
Helaas was de toon van uw mailtjes dreigend en had ik geen bezwaar gehad dat u tros radar en Tros opgelicht zou hebben ingelicht. Met plezier want dan had ik nogmaals u kunnen uitleggen waar de verwachtingen scheef zijn gegaan.
U heeft een adventkalender en een engelen surprisedoos besteld, doordat ik op vakantie was ontving u een gratis goodiebag bij uw bestelling. Deze 3 zaken gaan in 1 zending, het zou beetje raar zijn en kosten verslindend om het in 3 dozen te versturen. Dat zou 3 x 6,95 kosten. Het is beter om het in 1 doos te versturen.
Dan vertelt u dat u een theezakje en een fles aarde in uw doos hebt ontvangen, dit zal ik even nader uitleggen.
Eerst het flesje aarde, u heeft een woordje vergeten want het was niet een zakje met potaarde maar een flesje moeder aarde olie ter waarde van 14,95.
En het zakje thee, in de adventkalender die u in de early bird voorverkoop kocht voor 50 euro zitten 24 cadeautjes, als we de 21% btw en verzendkosten niet meerekenen dan is dit 2 euro per cadeautje wat ik zou kunnen besteden.
Maar ik heb cadeautjes erin van 14,95 waarde, en daarom zit er ook een cadeautje in met 2 theezakjes aan een kerstknijper. En een pakje met lekkere koffie, en ook een mooi thee glas, en kristal kerstversieringen die ook duurder dan 2 euro zijn.
De bedoeling van de adventdoos is dat u vanaf 1 december elke dag een leuk, lekker en verwarmend cadeautje kan uitpakken. Dus een heerlijke kop winterthee, of chocolaatjes, of een kristal hanger om in de kerstboom of voor het raam te hangen. Leuke oorbellen, ter waarde van 15 euro, en een warm waxinelichthouder. Zelfs aan de vogeltjes heb ik gedacht.
Als u een doos vol waardevolle cadeautjes had verwacht dan had u de lumeriasurprisedoos kunnen bestellen. U heeft ook de engelen surprisedoos besteld en daarin zitten artikelen die met engelen te maken hebben. Als u de moeite had genomen om op mijn webshop te kijken, of te lezen wat erbij de artikel beschrijving stond had u kunnen zien dat engelen niet alleen in beeldjes komen. Jammer dat het niet aan uw verwachting kon voldoen, de roomspray, de engeltjes in bedelvorm, de kaarten, olie en sieraden. Helaas heb ik in de doos ook niet alles van u terug ontvangen, desondanks wel volledige terugbetaling gedaan.
De goodiebag was een kalender 2019 (12,99), mini roomspray, fengshui hanger (14,95) en engeltje, meer dan 25 euro waarde.
Door uw dreigende mailtjes, onfatsoenlijk taal gebruik en onredelijke manier van schrijven heb ik uw terug betaling een week uitgesteld. Meestal ontvangt de klant binnen 24 uur het geld retour op de rekening.
Maar als u mij met smaad en laster bestookt dan zal ik mij houden aan de wettelijke termijn van 30 dagen om uw geld te retourneren.
U had uw terugbetaling ondanks een niet volledige retour binnen 14 dagen op uw rekening.
Jammer dat ik niet aan uw verwachtingen kon voldoen.
Ik wens u een mooie decembermaand en zoals u al schreef gaat u alleen maar in stenen winkels kopen.
Wellicht het beste om gelijk te zien wat u ontvangt.

Vriendelijke groet Klaske Goedhart

petra wolffram beoordeelde op 2018-11-12

Wauuww, nieuwe webshop!! superoverzichtelijk... :)

Karin Falke beoordeelde op 2018-11-09

Ik ben zeer tevreden.
Het was er snel en goed verpakt

Carla Talens beoordeelde op 2018-10-30

Altijd netjes en mooi verpakt. Vriendelijk berichtje erbij. Pro mm a👍

Marlène Allard beoordeelde op 2018-10-25

Heel tevreden, ik heb een week gewacht op de bestelling in Belgie, heel goed verpakt waarvoor mijn dank