Johanneskuiperweg 21
9257WK NOARDBURGUM

Carla Hulleman beoordeelde op 2019-09-17

Goede en snelle levering en alles goed verpakt. Had het gevoel een grabbelton gekregen te hebben want telkens als ik er iets uit wou pakken kwam er weer iets verrassends tevoorschijn. Allerlei leuke extra dingen erbij. Ongelofelijk want waar krijg je dat tegenwoordig nog?

Jet Soudant beoordeelde op 2019-09-01

Kreeg een andere agenda dab ik besteld had.

Reactie van Praktijk Lumeria:
We hebben hierover contact gehad.

ingrid kloppers beoordeelde op 2019-08-15

Snel in huis en vele extra dingen erbij.
Ben er heel blij mee.

annet habing beoordeelde op 2019-08-09

goed verpakt snelle levering en mooi cadeautje

Miriam Jansen beoordeelde op 2019-08-06

Snelle levering leuke extra's als verrassing. Zeker een aanrader.

Saskia Swart-Engelen beoordeelde op 2019-08-04

De afgelopen weken heb ik meerdere mooie spullen voor mooie prijzen mogen kopen. Ik heb mijn bestelling op Castlefest opgehaald waar ik nog extra goodies in mijn zakje erbij gestopt kreeg en mijn zoontje een prachtig engeltje kreeg waar hij de hele verdere dag trots mee rond heeft gelopen. Helemaal top dus! Ik zal zeker nog eens bij Klaske bestellen.

Joke Hendriks beoordeelde op 2019-08-03

Mooi op tijd en alles in orde

Guurtje Staasen beoordeelde op 2019-08-03

Het is een hele mooie agenda maar bij de engelen staat meer van de engelen zelf ik had verwacht dat er ook meer heksen in zouden staan dat is wat jammer maar hij is gewoon mooi

Reactie van Praktijk Lumeria:
Klopt, de engelenagenda staat minder informatie in dan in de heksenagenda.
De reden hiervoor is dat het twee hele verschillende energievormen zijn.
In de Heksenagenda is de Numerologische energie geplaatst.
Dit komt niet in de engelenagenda omdat het minder passend is.
In de engelenagenda staat uitbreidde uitleg over de engel van de maand en leuke doe activiteiten met de energie van de engel.
Vandaar dat ze heel verschillend zijn.

Godfrey St Aubyn beoordeelde op 2019-08-02

Goed.

Eudia Waarheid beoordeelde op 2019-07-21

Snelle levering .goede verpakking .prachtige inhoud. Gave engeltjs ontvangen.leuke kaarten cado en ook nog eem engeltje .mooier kon het niet .bedankt .

Anna Melker beoordeelde op 2019-07-19

Heel tevreden. Alles goed verpakt. Leuke aardigheidje erbij. Fijn om het zo te ontvangen.

claudia Slof - de Boer beoordeelde op 2019-07-05

Top !

Brigitte de Roij beoordeelde op 2019-07-04

Ik heb vorige week donderdag de waterkaarten besteld, en de heksenagenda in pre order (ben heel benieuwd hoe die er uit ziet). Blij met de cadeautjes een waterkan en een roomspray die heerlijk ruikt. Zaterdag mijn pakketje ontvangen. Hartelijk bedankt.

Hautesse Peeters beoordeelde op 2019-06-30

Alles goed verpakt, en alles wat ik wilde hebben binnen en voor vragen kun je met haar contact opnemen

Rengelina Griekspoor beoordeelde op 2019-06-30

Snelle levering, mooie kwaliteit en leuke cadeautjes! Top!

Sophia Baert beoordeelde op 2019-06-26

Mooi verpakt het innigste wat wel wat ontbreekt is uitleg bij alles mooi geschenk ook dat maakt een mens al gelukkig wat ik wel jammer vind is dat ik het gietijzeren stander heb besteld met het koperen schaaltje voor erop waar je dan van die wierrookblokjes kunt inleggen heb erbij verschillende geuren besteld zwart vierkant blokje dat je in het schaaltje moet leggen en in het staandertje dan een theelichtje onderaan het schaaltje laten branden dat zou geur afgeven MAZR bij niks. Geen geuren ruik ik ik ruik totaal niks spijtig ๐Ÿ˜”๐Ÿ˜”๐Ÿ˜” en wat is dat ronde rolletje dat ik gratis heb gehad zijn zwarte ronde schijfjes er staat niks van uitleg bij ๐Ÿ˜”๐Ÿ˜”๐Ÿ˜” dat bedoel ik dus ik ben zeer geïnspireerd door het heksenzijn en natuur en Engels en kwaad moet weg uit lijn huis blijven ook geen contact liefs met mesen met kwade bedoelingen ten opzichte van mij kun je me helpen met wat uitleg aub ? Wil mijn huis zuiveren van boze geesten maar weet niet hoe het moet niks van uitleg heb het s3tje ontvangen zeer mooi maar wat betekend dat zand erbij en die stokje daarom zou ik meer uitleg willen bij voorbaat dank en nogmaals jullie hebben mooie dingentjes vind ik top en zeer snelle levering ook mvg Sophia Baert vanuit Oostende België

Hallo Sophia,
Je hebt artikelen besteld in setjes en los.
Het rolletje zijn de houtskoolschijfjes die bij het energie setje horen. Je doet ze met zand en kruiden in het keteltje. De kaarten die je erbij kreeg geven de uitleg die je zoekt.
Bij vele producten geef ik kaarten met uitleg zodat je met de artikelen aan de slag kan gaan.
Sommige zaken spreken voor zich, en als je de kaarten leest kan je ontdekken wat je met het zand kan doen, en hoe je de spullen gebruikt.
Je kan ook bij de product omschrijving op de shop zien wat de betekenis is of hoe je het gebruikt.
Soms hoef je er verder niks meer aan te doen omdat ik het zo gemaakt heb dat als je het neerzet het zijn werk al doet.
Het eerste waar je over schrijft zijn de aromafume wierookkegeltjes, het zijn zachte geuren, zonder rook en dus heel anders dan de normale rook van de wierookstokjes.
Het is subtiel en daarmee erg populair bij de mensen.
Misschien even een ander geurtje proberen die sterker is. Je hebt de proefversies en daar zit bijvoorbeeld ook sandal in, deze ruikt sterker.
Voor het huiszuiveren lees je kaart 5 huiszuiveringsritueel, voor het bevrijdings ritueel lees je kaart 67.
De roomspray kan je vinden op kaart 3.
Je kan alle kaarten ook vinden op de webshop.
En heb speciaal voor u een filmpje op youtube gemaakt.
warme groeten Klaske
warme groet Klaske Goedhart

Linda Kleinstra beoordeelde op 2019-06-13

2 armbandjes besteld,erg blij mee ze zijn echt heel mooi alleen de wikkelarmband blijft niet goed zitten dat is wel jammer

Hallo Linda,
wat jammer voor de armband.
Was het de Chakra armband?
Ik zal voor je kijken wat ik daar even mee kan doen.
Ik neem contact met je op.

Diana Lambregts beoordeelde op 2019-06-07

Super, alles wordt netjes verzorgt zoals gewenst.

Kitty Wolters beoordeelde op 2019-06-06

Heel tevreden. Haal mijn producten zelf op bij Klaske. Een heerlijk welkom! Prachtige producten!

Paula Bijwaard beoordeelde op 2019-06-04

Goede snelle service