Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Westblaak 180
3012KN Rotterdam
085 303 7172
KvK 665 125 49

Geen lid

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur (meer) is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.

Iwijn Achterberg beoordeelde op 2018-03-05

Ilona Pel beoordeelde op 2018-03-04

Top service ! Snelle levering en ook nog een persoonlijk berichtje erbij.

Richard Van Strien beoordeelde op 2018-03-02

Prima product, snelle levering!

Erik de Graaf beoordeelde op 2018-02-28

Klantenservice antwoordt zeer snel en volledig. Levering was snel. Vergeleken met de concurrent mixt het poeder minder goed (er blijft behoorlijk wat poeder onderin de shaker vastzitten en het is lastig om de klontjes weg te shaken), maar smaakt het beter, en is de structuur veel beter.

Iman Hitli beoordeelde op 2018-02-22

Snelle bezorging van een makkelijk te bereiden ontbijtje/lunch :)

Goof van Riet beoordeelde op 2018-02-19

SB beoordeelde op 2018-02-14

Ik ben super blij met de shakes! Het smaakt lekkerder dan ik had verwacht, en ik zit er ook daadwerkelijk vol van. Ik gebruik het zelf om te ontbijten, wat ik anders óf niet zou doen óf heel ongezond. Enorm tevreden dus!

Nicholas Smeele beoordeelde op 2018-02-14

Reinout van Gorkum beoordeelde op 2018-02-05

Het product bevalt ontzettend goed. Boven verwachting zelfs! Bovendien was het erg snel binnen.

van Gerwen beoordeelde op 2018-01-19

Prima! Raak het gelukkig niet snel zat. Handig voor als je even geen tijd hebt. Er zou wel meer B12 (100%dri of zelfs meer) in kunnen voor de mensen die plantaardig eten.

Wessel Werksma beoordeelde op 2018-01-18

Tea Kleijn beoordeelde op 2018-01-16

arthur van rooijen beoordeelde op 2018-01-15

Willem Diepeveen beoordeelde op 2018-01-14

Heel goed en verzorgd geleverd, mooie verpakking, en snel. smaakt ook nog eens goed, je proeft de natuur erin, dat is een goed gevoel en dus vertrouw ik het ook. samenstelling sowieso uiterst goed gekozen. klein puntje, hoeveel scoops op hoeveelheid water is nergens te lezen, daarvoor moet je achter de pc, maar verder, super.

Barbara Knoote beoordeelde op 2018-01-13

Ik ben in principe ontzettend enthousiast over Bloom! Ik eet al een tijdje veelal plantaardig en dit klonk als een hele goede toevoeging aan en vervanging van mijn maaltijden. Ik was heel tevreden over de snelle bezorging! Het enige minpunt voor mij is de smaak. Ik ben gewend aan de smaak van lekkere smoothies (die wel veel tijd en geld kosten), en dit is gewoon even wennen! Ik mix het poeder nu met verse ingrediënten in een nutribullet en dit werkt beter voor mij!

Arles Gijzen beoordeelde op 2018-01-13

Olivier Ajamlou beoordeelde op 2018-01-12

HousingAnywhere BV Gianluca Valentini beoordeelde op 2018-01-11

Kay den Teuling beoordeelde op 2018-01-10

Een snelle levering, voor het eerst in mijn leven nagebeld, omdat mijn adresgegevens niet klopten. Er stonden twee regels met mijn postcode, ipv mijn adres. Hoe dit kan, weet ik niet, over het algemeen voert mijn laptop dat soort dingen automatisch in. De bestelling is precies zoals ik het had verwacht.

Esperanza Llorente Saiz beoordeelde op 2018-01-01