Lantie 5
5512NG vessem

David Smit beoordeelde op 2019-02-27

Goede producten, scherpe prijzen en snelle bezorging. Bij elke bestelling een goodie..

Wilgard Verbaandert beoordeelde op 2019-02-26

Mooie producten en netjes op tijd geleverd

Hans Maeyaert beoordeelde op 2019-02-13

Uitstekende service. Kreeg zelfs nog een flesje velgenreiniger gratis bij m’n bigboi blower pro.

Steven Coppens beoordeelde op 2019-01-29

Alles zeer duidelijk ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Bart van Boxtel beoordeelde op 2019-01-09

Gewoon super service.

Pascal De weerdt beoordeelde op 2019-01-05

Uitstekende service en product, donderdagavond besteld, zaterdagmiddag geleverd .

Geert Joachim beoordeelde op 2018-12-29

Correcte werkwijze, goede communicatie.
Wat wil je nog meer ๐Ÿ˜ฌ

Joep Van den hanenberg beoordeelde op 2018-12-15

Krijg er elke keer leuke gift bij mijn bestellingen ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘ ga zo door en dan blijf ik ook bij jullie bestellen.๐Ÿ˜‡

Quirine De lorijn beoordeelde op 2018-12-10

Snelle levering, goed advies & top kwaliteit producten voor een goede prijs! Testertje bij de bestelling ook altijd leuk!

erwin blom beoordeelde op 2018-12-07

Snelle levering netjes verpakt en een Sinterklaas surprise er bij

Steve Debacker beoordeelde op 2018-11-29

Reactie van Carchemicals:
Beste Steve,

Wij hebben uw pakket zo snel mogelijk verzonden, vanwege dat u een product kiest wat niet op voorraad is duurt de levering 1 dag langer. Vanwege Blackfriday kan PostNL/Bpost de leveringen niet aan. U kan met via Track&trace een klacht indienen bij de pakket dienst, hier hebben wij helaas niets over te zeggen.

Quirine De lorijn beoordeelde op 2018-11-22

Super tevreden over Carchemicals! Vragen worden snel beantwoord, goed advies welk product geschikt is & ze bezitten een uistekende productkennis! Ik raad het iedereen aan hier te bestellen. Volgende dag in huis & altijd een gratis product/sample bij de bestelling. Ook de aftersale is uistekend!

erik valgaeren beoordeelde op 2018-11-06

Zeer tevreden , altijd snelle en correcte levering

Angelique beoordeelde op 2018-10-28

Duidelijke en overzichtelijke webshop, betaling gaat makkelijk, producten werden snel verzonden en ik werd keurig op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. De volgende dag de bestelling al in huis. Keurig netjes verpakt. Na deze eerste bestelling super tevreden!

Quirine De lorijn beoordeelde op 2018-10-03

Super goed geholpen met het uitkiezen van de juiste producten! De volgende dag werd het al geleverd & zaten er ook nog leuke extraatjes bij!

Marc Dekker beoordeelde op 2018-10-01

Zeer snelle en nette bezorging van de producten die ik had besteld. Robuust verpakt. Ik zat onder het bedrag voor een actie product, hier dus geen actiecode voor kunnen invoeren. Maar tot mijn blijde verrassing toch het Actieproduct meegeleverd gekregen.

Maurits Muller beoordeelde op 2018-09-03

zeer snelle levering

Hans Brandsma beoordeelde op 2018-08-28

Snelle levering en attent dat er nog 2 samples van andere producten zijn bijgesloten om uit te proberen.

Wel jammer is de prijs van mijn bestelde product want deze blijkt bij andere leveranciers goedkoper te zijn (ondanks de extra vervoerskosten !).

Steven Gietel beoordeelde op 2018-08-23

Snel bezorgt, ga zo door

Eric Callebaut beoordeelde op 2018-08-21

Mijn bestelling is zeer goed aangekomen en het was hetgeen ik wou
Mijn Dank