Lantie 5
5512NG vessem

De Paepe J. beoordeelde op 2019-04-19

Goed op de hoogte gehouden door meerdere mails over bestelling, betaling en levering.
Gratis foam van de 500 ml (bij bestelling van 85 EUR) + extra gratis flesje shampoo (30 ml) bijgeleverd.
Binnen de 2 dagen geleverd naar België.

Yannick Desaedeleer beoordeelde op 2019-04-10

Super snelle levering en top producten

Pascal beoordeelde op 2019-04-03

Super tevreden. Zeer snelle levering. Correcte prijzen.

Jo Dauven beoordeelde op 2019-03-30

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Martijn Stolk beoordeelde op 2019-03-27

Snelle levering, en veel extra's. TopπŸ‘πŸ˜Ž

jacco de kruijf beoordeelde op 2019-03-26

Super service

Marc Stekelenburg beoordeelde op 2019-03-11

Meermaals naar tevredenheid besteld en ontvangen. Keurig verpakt. Producten zijn merkmaterialen die voor zich spreken.

Car Cleaning & Polishing beoordeelde op 2019-03-10

Geweldige service
Mochten er producten niet op voorraad zijn wordt er z.s.m gemeld wanneer de producten weer op voorraad zijn
Vriendelijk personeel
Snelle levering met netjes een track n trace

David Smit beoordeelde op 2019-02-27

Goede producten, scherpe prijzen en snelle bezorging. Bij elke bestelling een goodie..

Wilgard Verbaandert beoordeelde op 2019-02-26

Mooie producten en netjes op tijd geleverd

Hans Maeyaert beoordeelde op 2019-02-13

Uitstekende service. Kreeg zelfs nog een flesje velgenreiniger gratis bij m’n bigboi blower pro.

Steven Coppens beoordeelde op 2019-01-29

Alles zeer duidelijk πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

Bart van Boxtel beoordeelde op 2019-01-09

Gewoon super service.

Pascal De weerdt beoordeelde op 2019-01-05

Uitstekende service en product, donderdagavond besteld, zaterdagmiddag geleverd .

Geert Joachim beoordeelde op 2018-12-29

Correcte werkwijze, goede communicatie.
Wat wil je nog meer 😬

Joep Van den hanenberg beoordeelde op 2018-12-15

Krijg er elke keer leuke gift bij mijn bestellingen πŸ‘πŸ‘πŸ‘ ga zo door en dan blijf ik ook bij jullie bestellen.πŸ˜‡

Quirine De lorijn beoordeelde op 2018-12-10

Snelle levering, goed advies & top kwaliteit producten voor een goede prijs! Testertje bij de bestelling ook altijd leuk!

erwin blom beoordeelde op 2018-12-07

Snelle levering netjes verpakt en een Sinterklaas surprise er bij

Steve Debacker beoordeelde op 2018-11-29

Reactie van Carchemicals:
Beste Steve,

Wij hebben uw pakket zo snel mogelijk verzonden, vanwege dat u een product kiest wat niet op voorraad is duurt de levering 1 dag langer. Vanwege Blackfriday kan PostNL/Bpost de leveringen niet aan. U kan met via Track&trace een klacht indienen bij de pakket dienst, hier hebben wij helaas niets over te zeggen.

Quirine De lorijn beoordeelde op 2018-11-22

Super tevreden over Carchemicals! Vragen worden snel beantwoord, goed advies welk product geschikt is & ze bezitten een uistekende productkennis! Ik raad het iedereen aan hier te bestellen. Volgende dag in huis & altijd een gratis product/sample bij de bestelling. Ook de aftersale is uistekend!