Ompertsestraat 8
7045AJ Azewijn

9,0

Paul Westerhuis beoordeelde op 2019-05-02

Wat moet je er van zeggen je besteld iets maar krijgt het niet geleverd met als excuus bij KPN is het een rommeltje wat heb ik daar als klant mee te maken verstuur het dan met DHL KPN is niet de enige bezorger dus nee ik ben niet tevreden.
Ik heb wel mijn geld terug gehad dat is dan weer een plusje.

Reactie van OutletGendringen.nl:
Beste klant,

KPN is een telecom-leverancier en is niet onze transporteur. Wij verzenden onze pakketten met PostNL. Wij zijn over het algemeen tevreden over de kwaliteit van PostNL, dit is dan ook de reden dat wij hiermee verzenden en niet met DHL, UPS etc.

Echter kan het bij PostNL ook voorkomen dat een pakket niet óf te laat bezorgt wordt, overal waar met mensen wordt gewerkt worden fouten gemaakt.

Wij vinden het wel vervelend dat u ons slecht beoordeelt op het feit dat PostNL een pakket niet óf te laat bezorgt.

Bezoeker beoordeelde op 2019-04-25

Goede site, snelle levering, concurrerende prijzen

Kuiper Wieke beoordeelde op 2019-04-24

Gewoon goed en niet duur

Richard H. beoordeelde op 2019-04-12

Snelle levering. Product conform specificaties. Voordeliger dan elders

Ronald beoordeelde op 2019-04-01

snelle levering en prima product (prijs-kwalteitverhouding)

PW beoordeelde op 2019-03-31

Snel en makkelijk kunnen bestellen

Edwin beoordeelde op 2019-03-31

Ik ben erg tevreden met de afhandeling, ik had een horloge besteld waar de batterij van leeg was. Aangegeven dat het horloge niet werkte toen kwamen zei direct met het voorstel om geld terug te storten dat ik elders een batterij kon laten plaatsen van het terug gestorte geld. Zo gezegd zo gedaan en alles naar wens opgelost en het geld ontvangen. En het horloge werkt weer perfect.

A.R.van Dasler beoordeelde op 2019-03-31

verkeerde product gekregen

Budel beoordeelde op 2019-03-27

De ene dag besteld de andere dag in huis

Joost Klaassen beoordeelde op 2019-03-27

Het geleverde product was niet wat ik verwacht had, na telefonisch contact met de medewerker mocht ik het product (wat trouwens ook snel binnen was) retour sturen en kregen we zeer snel het betaalde bedrag Incl de door ons betaalde verzendkosten teruggestort op onze rekening! Echt keurig!

Frank beoordeelde op 2019-03-25

Had een verkeerd product besteld, zelf niet goed gelezen.
Na retour, binnen 3 dagen mijn geld terug op rekening.

Jan beoordeelde op 2019-03-21

Zeer tevreden. Scherpe prijs, en dan ook nog incl verzendkosten en inderdaad de volgende dag thuis. Vragen worden snel beantwoord. En via linkjes wordt je van de status op de hoogte gehouden. Iedere keer andere aanbiedingen!

Perfect!

Johan beoordeelde op 2019-03-18

Supersnel afgeleverd,Dank u.

Sherina beoordeelde op 2019-03-17

Snelle verzending goede prijs!

John van pelt beoordeelde op 2019-03-16

Snelle en goede levering inclusief.track&tracé.
In 1 dag geleverd.
Netjes

Richard beoordeelde op 2019-03-15

Supersnelle levering voor een prima prijs!

A. de Geus beoordeelde op 2019-03-14

Aan het product mankeerde niets. Wat ik wel hinderlijk vond, is dat het product 17,95 kostte en dat gratis verzending vanaf 18,-- gebeurt. Ik heb daarover contact opgenomen en vond de medewerkers (eerst per chat, later per telefoon) erg klantonvriendelijk. Kortaf en zakelijk. Mij werd aangegeven dat iets meer betalen, om die grens te halen, niet kon en dat ze ook niets hadden (voor een paar euro) dat ik erbij kon kopen. Hierdoor komt het over alsof er expres gekozen is om het product net onder de grens te beprijzen en voel ik me een beetje bedonderd. Als het niet opzettelijk is, dan is mijn tip om producten nooit meer 5 cent onder de limiet van gratis bezorgen te beprijzen.

Reactie van OutletGendringen.nl:
Beste de Geus,

Wij vinden het jammer dat u een negatieve review achterlaat. Wij hebben uw telefonisch tweemaal te woord gestaan met uw vraag waar wij in onze ogen een duidelijk maar zeker ook vriendelijk antwoord aan u hebben gegeven.

U weet toch voor u het product aanschaft wat de prijs is? Ik snap dan niet dat u zegt dat u zich bedonderd voelt.

Wij hopen dat u tevreden bent met uw bestelling.

Noud Willemse beoordeelde op 2019-03-14

Prima, snelle verzending. Tevreden over het gehele proces

Aïcha beoordeelde op 2019-03-12

Eenvoudige website en snelle levering

Reina Hendrikse beoordeelde op 2019-03-11

Goede snelle service zoals ze beloven