OutletGendringen.nl

OutletGendringen.nl is een internetwinkel die retourpartijen opkoopt van grote internetwinkels (nieuwe producten, retouren en artikelen met verpakkingsschade). Op alle producten die wij verkopen zit volledige fabrieksgarantie*. Tevens bieden wij u ook nog 14 dagen geld terug garantie!

U kunt producten bestellen via onze webwinkel, in het winkelmandje kunt u kiezen om het product op uw locatie te laten bezorgen door onze transporteur of af te halen bij ons magazijn.

Als u een product wilt bekijken, voor dat u de aankoop doet, kan dit in ons magazijn. U dient hiervoor telefonisch een afspraak te maken. Wij reserveren geen producten. Wilt u zeker zijn dat het product nog aanwezig is wanneer u komt, dient u het product te bestellen met optie ‘Afhalen’ óf telefonisch contact met ons op te nemen.

* = Tenzij anders aangegeven.

Audio, TV, Foto, computers, Software, doe-het-zelf

De zekerheden van http://www.outletgendringen.nl