Ruiske 4

Super service!!!

Mina Menger beoordeelde op 2019-06-16

Een late bezorging! Zonder iets te laten weten. Groetjes

Reactie van Hupje.com:
Wat jammer dat er andere verwachtingen waren. We hadden aangegeven dat het wat langer zou duren op onze website (verzending), via de nieuwsbrief en op onze Facebookpagina. In dit geval vrijdag 7 juni in de avond besteld en in verband met het Pinksterweekend inderdaad later, namelijk op dinsdag 11 juni direct verstuurd. Ook staat er op de pagina met meer informatie over verzenden dat het tijdens feestdagen langer kan duren. Desalniettemin heel vervelend dat er andere verwachingen waren. Dit betreuren we natuurlijk.
Team Hupje.com

E. van Dijk beoordeelde op 2019-06-16

Het was tot mijn verbazing wel héél erg mini-mini
Zag het bijna niet terug in de oren en om de hals.
Erg jammer 😟

Beste E. van Dijk,

Wat jammer! Alle afmetingen staan bij de sieraden vermeld (mm) om een goede indruk te krijgen om juist deze verbazing te voorkomen. Zowel in de tekst over het sieraad (beschrijving) als de kenmerken.
Team juwelier Hupje.com

Danielle Smits beoordeelde op 2019-06-10

Na een kinkje in de kabel met post.nl heb ik toch mijn bestelling in goede orde ontvangen. Team Hupje bedankt voor de snelle reacties op mijn mails.

Reactie van Hupje.com:
Gelukkig! Dank voor je update.

Liliann Fleuren beoordeelde op 2019-06-09

leuk assortiment en verzending super, zoals beloofd! mooie ketting

Sandra Van Leeuwen beoordeelde op 2019-06-08

Slechte service

Reactie van Hupje.com:
Wat jammer, deze beoordeling. Zou je ons in een mail willen vertellen waarom je teleurgesteld bent? Dit kan naar info@hupje.com

Diana Heuvelman beoordeelde op 2019-06-05

Mooie oorbellen en een goede en snelle levering.

Myrthe Koning-Bosman beoordeelde op 2019-05-31

Snelle levering. Mooie sieraden.

Chantal De Bije beoordeelde op 2019-05-30

snelle levering en super leuke oorbellen

An beoordeelde op 2019-05-25

Super! Snel geleverd en netjes verpakt.

Irma Van Loon beoordeelde op 2019-05-21

Fijne en snelle service. Ook vragen via Facebook werden binnen no time beantwoord. Aanrader!

Melina VRYDAG beoordeelde op 2019-05-21

Mooi verzorgd ingepakt en verstuurd 😉

marjolein denneman beoordeelde op 2019-05-21

snelle levering netjes verpakt. dochtertje blij😍

Ivonne Dreesen beoordeelde op 2019-05-20

Kelly beoordeelde op 2019-05-20

Heel vlotte bestelling en heel snel thuis geleverd!

Gisella Schaeps beoordeelde op 2019-05-20

Heel erg tevreden.

Inge Weijtjens beoordeelde op 2019-05-19

Goede service, leuke juweeltjes, een aanrader.

Nathasja Pierik beoordeelde op 2019-05-19

super tevreden en snelle levering.

Nevejans Carine beoordeelde op 2019-05-19

Vlug besteld, en heel mooi, ben er heel tevreden mee

Eveline beoordeelde op 2019-05-19

Snelle levering van super leuke oorbellen. Aantal keren besteld bij hupje.com en altijd naar tevredenheid. Kwalitatief goed en de prijzen zijn reëel, Hupje is een aanrader!