Akelei 34
030 320 0 023

9,1

Bol.com 11 8,5

C.M beoordeelde op 2018-03-28

Goed verpakt en snel geleverd top

Jan Zoethout beoordeelde op 2018-03-26

Menthol kristallen gekocht - snel geleverd ...

Syl beoordeelde op 2018-03-17

Snelle levering, goed verpakt in een minidoosje ;-)
De kokos-bodycrême is zacht en ruikt heerlijk.

Ederveen beoordeelde op 2017-12-19

Heel tevreden. Snelle levering en goede producten.

Bob beoordeelde op 2017-12-10

Correcte en snelle levering.

Redbad Zuierveld beoordeelde op 2017-10-18

Alles verliep gladjes; correcte en snelle levering.

J. Kroes beoordeelde op 2017-04-06

Zeer snelle levering en goed verpakt. Product is fantastisch.

J. Kroes beoordeelde op 2017-04-06

Zeer snelle levering en goed verpakt. Product is fantastisch.

Lamers beoordeelde op 2017-02-16

De totale levering was uitstekend; de prijs een stuk minder. Exact hetzelfde product kocht ik eerder elders voor rond de 10 euro. Helaas was hij daar niet meer te leveren.

Stoffer beoordeelde op 2017-02-13

precies zoals ik had bedoeld lekkere geur

Mevr. P. S. van der Dam beoordeelde op 2017-01-12

Fijn product, 2 dagen voor dat het thuis gestuurd werd vint ik wat lang wachten. Maar product bevalt prima

Reactie van SoWiRo.com:
Beste mevrouw P.S. van der Dam,

Wij streven erna om producten zo snel mogelijk te leveren bij u als klant.
De gemiddelde verzendtijd is 3 werkdagen, zoals u op de site kunt vinden bij productinformatie.

Deze tijd hebben wij nodig, omdat als u een product besteld, wij het product pas klaar maken. Hierdoor krijgt u als klant een product met altijd dezelfde kwaliteit.

Hopende u hiermee voldoende te hebben toegelicht, verblijven wij.

Dhr. K.R. Muller