Neutronstraat 15
9743AM Groningen

8,9

2095 beoordelingen

Irene Houkes beoordeelde op 2019-09-10

Ik had een magneetje gekocht voor een hor omdat het plastic waar het magneetje in zat was gescheurd, waardoor de magneet eruit getrokken werd door de hor. Helaas past het ijzer van de hor en de nieuwe magneet niet goed op elkaar. Wel goede website en snelle levering. Helaas geen waarschuwing dat magneten niet universeel zijn.

H Lichtenberg beoordeelde op 2019-09-09

Filip Claes beoordeelde op 2019-09-09

Marc T beoordeelde op 2019-09-09

Snelle en correcte levering

Henk Kapinga beoordeelde op 2019-09-09

Rob Kater beoordeelde op 2019-09-09

R de Vos beoordeelde op 2019-09-09

rha delissen beoordeelde op 2019-09-08

Zeer duidelijke website.keurige levertijd.en goede prijs.ook de uitleg op de website van verschillende type,s horren is goed weergegeven.montage is daardoor zelf goed te doen

Enno Flikkema beoordeelde op 2019-09-08

Tim Huiskamp beoordeelde op 2019-09-08

Snelle en goed verzorgde levering. Veel keus en hele lage prijzen.

Stefan Seuren beoordeelde op 2019-09-08

Rien de Greef beoordeelde op 2019-09-06

Gerry Reynders beoordeelde op 2019-09-06

Karl Dewispelaere beoordeelde op 2019-09-06

Kris Van Beckhoven beoordeelde op 2019-09-06

Mooi, stevig en degelijk materiaal, hond was onder de indruk... lastig plaatsen wegens erg stug, en nogal verdonkerend.

P.H.S. Harmsen beoordeelde op 2019-09-05

Ben zeer tevreden, daar de levering van het bestelde produkt zeer snel geleverd werd.