Marten Kuilerweg, 1 1
7916RJ ELIM
KvK 4062012

8,6

Jan van der wal beoordeelde op 2018-10-14

Na tevreden heid zijn de problemen opgelost. Heel goede service.

Tania Derck beoordeelde op 2018-10-02

Zoals verwacht van een Nederlands bedrijf, perfect! Prachtige customer service, snelle levering en HET WERKT!! Bedankt

Jan van der wal beoordeelde op 2018-09-07

Contact is heel goed geweest en naar alle tevredenheid.
Alleen na een maand lat de plakstrippen los en vielen de plissé gordijnen naar beneden.
De plak strip kon de dubbele plissé gordijnen niet houden.
Mail gestuurd werd niet opgereageerd.
Kwaliteit van product viel dus erg tegen.
En vooral geen reactie op de mail verbaasde mij daar het contact eerst heel goed verliep.

Piety Kuipers beoordeelde op 2018-09-03

Niets op aan te merken. Keurig verpakt. Goed aangeleverd. Producten naar verwacht.

G.J. Goorman beoordeelde op 2018-09-01

WJ Jorritsma beoordeelde op 2018-08-30

After service is prima, plakstrip viel dr af en zinder problemen nieuwe gekregen.

Albert Landa beoordeelde op 2018-08-17

Prima materiaal, alleen de kunststof schroeven in het ophangmechanisme zijn een zwakte. Als je niet oplet, draai je deze zo dol.

anneriet meijers beoordeelde op 2018-08-17

Bij levering was een bovenlat gebroken en had ik een paar vragen over het geleverde. Mijn email hierover is keurig behandeld en op elk punt opgelost. Ook is er direct gezorgd voor een vervangend nieuw bamboerolgordijn.
Super afgehandeld en ik ben tevreden met mijn bestelling.

Liesbeth Janssen beoordeelde op 2018-08-15

Verkeerde artikel ontvangen

Marij Janssen beoordeelde op 2018-08-14

Bevestiging, factuur, verzendinfo snel via de mail doorgekregen.

Anthony beoordeelde op 2018-08-14

Trage levering verder perfect

Ewoud Timmermans beoordeelde op 2018-08-13

WHM Zijlmans beoordeelde op 2018-08-13

P. van Aerde beoordeelde op 2018-08-13

Goede kwaliteit producten, goede prijs

frans streng beoordeelde op 2018-08-12

Lenny GESCHIERE beoordeelde op 2018-08-12

Tevreden, het was mijn eerste ervaring met de website van TRISQ en tevens een goede, prijs goed, kwaliteit goed en aflevering goed.

Anneloes Plat beoordeelde op 2018-08-11

Dinsdag besteld en maandag daarop pas geleverd

Juliet Brouwer beoordeelde op 2018-08-11

Het duurde 6(!!!) dagen voordat de bestelling bezorgd werd (en dan tel ik zaterdag en zondag niet eens mee). Ik had ze gebeld over hoe of wat en dat we er ECHT met spoed op zaten te wachten, maar ze deden er niks mee. Niet eens een vergoeding of een cadeaubon.
Dat vind ik raar

Monique van Rooij beoordeelde op 2018-08-10

Ik heb inmiddels 3 weken verder en heb nog niets ontvangen. Al 2 x achter de bestelling aangebeld en iedere keer beloofd dat het direct opgestuurd wordt. Maar nog steeds niet gebeurd. Ik ben er klaar mee en ga de bestelling annuleren.

Helen Scholten beoordeelde op 2018-08-08

Telefonisch informatie was prima.
Wij waren niet thuis met het leveren van bestelling maar wij lieten weten wat de chauffeur het beste kon doen. Dit werd goed ontvangen.