Toekomststraat 45
7521CL Enschede

Fred Jagers beoordeelde op 2018-08-05

Super winkel , snelle levering Top

Reactie van RW4you:
Hoi Fred, Hartelijk dank voor je beoordeling ik waardeer de moeite die je hebt genomen om deze af te geven. Ik wens je nog veel plezier van het tekstbord Hawaii. Groeten Wendy

G Van der Paard beoordeelde op 2018-07-04

Erg behulpzaam personeel. Een naam gekocht in scrabble letters. Hier leuke kleuren van gekregen. Helaas is bij het tweede deel van de naam alleen maar blanke letters geselecteerd.

Reactie van RW4you:
Hoi Gerjanne, Hartelijk dank voor je beoordeling, ik waardeer de moeite die je hebt genomen om deze te geven. Groeten Wendy

B Schimmel beoordeelde op 2018-07-02

Snel in huis.
Erg goed verpakt
Leuk kaartje erbij

Reactie van RW4you:
Beste mevrouw Schimmel, Bedankt voor deze beoordeling, ik waardeer de moeite die u heeft genomen om deze af te geven.

heleen de man beoordeelde op 2018-06-28

Snelle levering.
Erg attent

Reactie van RW4you:
Hoi Heleen, hartelijk dank voor je beoordeling. Ik wens je nog veel plezier van de Ibiza artikelen en het wanddoek. Groeten Wendy

Miriam Kirberg beoordeelde op 2018-06-20

Snel geleverd. Goed verpakt. Doos had wel iets kleiner kunnen zijn.

Reactie van RW4you:
Hoi Miriam, Hartelijk dank voor deze beoordeling. De tip over de grote van de doos neem ik zeker mee! Groeten Wendy

Nychon Wentinck beoordeelde op 2018-05-17

Blij met de letters! Betrokken bedrijf bij bestelling!

Reactie van RW4you:
Hoi Nychon, Hartelijk dank voor je beoordeling, ik waardeer dat je de moeite en tijd hebt genomen om deze te geven. Groeten Wendy

Lisette Gaus beoordeelde op 2018-03-07

Mooie decoratie,goed verpakt en nette afhandeling van de bezorging

Hoi Lisette,

Bedankt voor je beoordeling, fijn te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen.

Groeten Wendy

John de Gast beoordeelde op 2018-03-01

Snel en accuraat.Vriendelijk.

Reactie van RW4you:
Hoi John, Bedankt voor je beoordeling, ik waardeer het enorm dat je de tijd hebt genomen om deze af te geven, super fijn :-)

Sebastiaan Meijer beoordeelde op 2018-02-25

prima

Reactie van RW4you:
Hoi Sebastiaan, wat fijn dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten, dat waardeer ik enorm. Groeten Wendy

Kevin Simons beoordeelde op 2018-02-03

Leuke accessoires....snelle levering, kortom top!!

Kreeg 2x een persoonlijk kaartje erbij met een bedankje, waar vind je dat nog?

Reactie van RW4you:
Hi Kevin, Bedankt voor deze beoordeling, ik vind het erg fijn dat je deze moeite hebt genomen, ik waardeer dat enorm. JIj nog bedankt voor de leuke foto waarop ik kan zien hoe tof je bestelde producten in je huis staan.

Letty Landheer beoordeelde op 2018-02-01

Mijn bestelling is supersnel verzonden. Wij zijn alleen een letter vergeten te bestellen. En dat is de letter v dat is best jammer. Maar deze winkel stuurt de order snel en goed op!

Reactie van RW4you:
Hoi Letty, Dank je wel voor je beoordeling. Fijn dat je de moeite hebt genomen om deze af te geven. De letter V die vergeten is te bestellen zal ik alsnog naar je toe sturen :-)
Groeten Wendy RW4you

Lilly Scherbeijn beoordeelde op 2018-01-22

Snelle service en goed verpakt👍🏼

Reactie van RW4you:
Hoi Lilly, hartelijk dank voor de beoordeling die ik heb gekregen. Fijn dt je de moeite hebt genomen om deze te geven dat waardeer ik enorm, Groeten Wendy RW4you

karen van der sande beoordeelde op 2017-12-27

snelle levering, zelfs vlak voor de kerstdagen, superleuk ingepakt met lief persoonlijk kaartje en een lekkere traktatie op het pakje, geweldig, zeker voor herhaling vatbaar, Wendy bedankt

Reactie van RW4you:
Hi Karen, Bedankt voor je feedback, ik waardeer enorm dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten! Ik zie je graag nog eens terug in onze webshop :-)

Panda Nieuwenhof beoordeelde op 2017-12-24

We vinden de letters erg leuk. Mooie prijs. Door drukte bij post nl was het wat later. Maar daar kan het bedrijf niks aan doen!

Reactie van RW4you:
Hi Panda, fijn dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten, ik waardeer dat enorm, dank je wel!

Brouwer beoordeelde op 2017-06-18

Snelle levering, super leuke producten , goede prijs en persoonlijke aandacht!
Zeker een aanrader.

Reactie van RW4you:
Mevrouw Brouwer, hartelijk dank voor deze feedback, ik waardeer het enorm dat u de tijd heeft genomen om feedback te geven.