Toekomststraat 45
7521CL Enschede

D. Vermeulen beoordeelde op 2019-02-16

Snelle levering en erg leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zat.

Reactie van RW4you:
Dank je wel voor je feedback. Fijn te lezen dat je tevreden bent over onze service.

wendy zonneveld beoordeelde op 2019-02-04

Snelle en nette levering.
Met een persoonlijk geschreven kaartje en nog een leuke attentie erbij ook.
Top!!!

T. Berkers beoordeelde op 2019-01-29

Wat een super service en leuke producten. Heel goed ingepakt en de persoonlijke boodschap erbij is extra bijzonder. Top levering. Ik ben er heel blij mee en oom met de prijs/kwaliteit.

Reactie van RW4you:
Super bedankt voor je review, heel fijn te lezen dat je tevreden bent. Groeten Wendy RW4you

Petra Geleedst beoordeelde op 2019-01-29

Snelle en nette levering.
Bij vragen ook snelle reactie!
Zal zeker hier nog wel es bestellen.

Reactie van RW4you:
Hoi Petra, Super bedankt voor je feedback, ik waardeer dat je de tijd hebt genomen om deze af te geven. Groeten Wendy RW4you

Natalie van Roekel beoordeelde op 2019-01-07

Goede communicatie. Snelle levering van een prachtig product!!

Reactie van RW4you:
Hoi Natalie, bedankt voor je feedback, fijn te lezen dat je blij bent met het regaal. Groeten Wendy RW4you

Jan van der Vlies beoordeelde op 2019-01-05

Snelle bezorging, met zorg verpakt met een persoonlijk bericht erbij. Erg leuk

Reactie van RW4you:
Hoi Jan, bedankt voor je review. Fijn te lezen dat je tevreden bent. Groeten Wendy RW4you

Jill Vandenbrembt beoordeelde op 2018-12-21

Snelle service!! Echt super blij mee. En ook een zeer leuke kleine attentie!!

Reactie van RW4you:
Hoi Jill, bedankt voor je feedback, fijn dat je de tijd hebt genomen om deze te schrijven. Groetjes Wendy RW4you

Chris van Dijk beoordeelde op 2018-10-28

Snelle levering, leuk die persoonlijke note bij de bestelling!

Reactie van RW4you:
Hoi Chris, Fijn dat je zo tevreden bent en dat je de tijd en moeite hebt genomen om deze feedback te sturen. Groeten Wendy RW4you

Jeanet Veenstra beoordeelde op 2018-10-06

Geweldig, toen ik de doos uitpakte, de plank, met de letters in de juiste volgorde. Cellofaan
met strikjes eraan!
Zo leuk!

Reactie van RW4you:
Hoi Jeanet, Fijn dat we je hebben kunnen verrassen en dat je de moeite hebt genomen om deze feedback te schrijven. Groeten Wendy RW4you

Ilse Ruarus beoordeelde op 2018-10-02

Keurige levering, snel. Net contact

Loes Dings-Bouten beoordeelde op 2018-08-23

Snelle correcte ontvangst van onze bestelde artikelen. Erg attent met een handgeschreven kaartje erbij. Topservice!!!

Hartelijk dank voor het geven van je feedback Loes! Groeten Wendy

Jet beoordeelde op 2018-08-20

Heel tevreden, snelle levering en service.

Hoi Jet, Bedankt voor het geven van je feedback op mijn webshop. Groeten Wendy

Fred Jagers beoordeelde op 2018-08-05

Super winkel , snelle levering Top

Reactie van RW4you:
Hoi Fred, Hartelijk dank voor je beoordeling ik waardeer de moeite die je hebt genomen om deze af te geven. Ik wens je nog veel plezier van het tekstbord Hawaii. Groeten Wendy

G Van der Paard beoordeelde op 2018-07-04

Erg behulpzaam personeel. Een naam gekocht in scrabble letters. Hier leuke kleuren van gekregen. Helaas is bij het tweede deel van de naam alleen maar blanke letters geselecteerd.

Reactie van RW4you:
Hoi Gerjanne, Hartelijk dank voor je beoordeling, ik waardeer de moeite die je hebt genomen om deze te geven. Groeten Wendy

B Schimmel beoordeelde op 2018-07-02

Snel in huis.
Erg goed verpakt
Leuk kaartje erbij

Reactie van RW4you:
Beste mevrouw Schimmel, Bedankt voor deze beoordeling, ik waardeer de moeite die u heeft genomen om deze af te geven.

heleen de man beoordeelde op 2018-06-28

Snelle levering.
Erg attent

Reactie van RW4you:
Hoi Heleen, hartelijk dank voor je beoordeling. Ik wens je nog veel plezier van de Ibiza artikelen en het wanddoek. Groeten Wendy

Miriam Kirberg beoordeelde op 2018-06-20

Snel geleverd. Goed verpakt. Doos had wel iets kleiner kunnen zijn.

Reactie van RW4you:
Hoi Miriam, Hartelijk dank voor deze beoordeling. De tip over de grote van de doos neem ik zeker mee! Groeten Wendy

Nychon Wentinck beoordeelde op 2018-05-17

Blij met de letters! Betrokken bedrijf bij bestelling!

Reactie van RW4you:
Hoi Nychon, Hartelijk dank voor je beoordeling, ik waardeer dat je de moeite en tijd hebt genomen om deze te geven. Groeten Wendy

Lisette Gaus beoordeelde op 2018-03-07

Mooie decoratie,goed verpakt en nette afhandeling van de bezorging

Hoi Lisette,

Bedankt voor je beoordeling, fijn te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen.

Groeten Wendy

John de Gast beoordeelde op 2018-03-01

Snel en accuraat.Vriendelijk.

Reactie van RW4you:
Hoi John, Bedankt voor je beoordeling, ik waardeer het enorm dat je de tijd hebt genomen om deze af te geven, super fijn :-)