Toekomststraat 45
7521CL Enschede

Letty Landheer beoordeelde op 2018-02-01

Mijn bestelling is supersnel verzonden. Wij zijn alleen een letter vergeten te bestellen. En dat is de letter v dat is best jammer. Maar deze winkel stuurt de order snel en goed op!

Reactie van RW4you:
Hoi Letty, Dank je wel voor je beoordeling. Fijn dat je de moeite hebt genomen om deze af te geven. De letter V die vergeten is te bestellen zal ik alsnog naar je toe sturen :-)
Groeten Wendy RW4you

Lilly Scherbeijn beoordeelde op 2018-01-22

Snelle service en goed verpakt👍🏼

Reactie van RW4you:
Hoi Lilly, hartelijk dank voor de beoordeling die ik heb gekregen. Fijn dt je de moeite hebt genomen om deze te geven dat waardeer ik enorm, Groeten Wendy RW4you

karen van der sande beoordeelde op 2017-12-27

snelle levering, zelfs vlak voor de kerstdagen, superleuk ingepakt met lief persoonlijk kaartje en een lekkere traktatie op het pakje, geweldig, zeker voor herhaling vatbaar, Wendy bedankt

Reactie van RW4you:
Hi Karen, Bedankt voor je feedback, ik waardeer enorm dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten! Ik zie je graag nog eens terug in onze webshop :-)

Panda Nieuwenhof beoordeelde op 2017-12-24

We vinden de letters erg leuk. Mooie prijs. Door drukte bij post nl was het wat later. Maar daar kan het bedrijf niks aan doen!

Reactie van RW4you:
Hi Panda, fijn dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten, ik waardeer dat enorm, dank je wel!

Brouwer beoordeelde op 2017-06-18

Snelle levering, super leuke producten , goede prijs en persoonlijke aandacht!
Zeker een aanrader.

Reactie van RW4you:
Mevrouw Brouwer, hartelijk dank voor deze feedback, ik waardeer het enorm dat u de tijd heeft genomen om feedback te geven.