Kalverstraat 17
5051NK Goirle

Google Plus/Places - 8,2

Anoniem beoordeelde op 2019-05-02

Bob Tabbers beoordeelde op 2019-04-29

Eerst mijn laptop sneller laten maken, en vervolgens een nieuwe Desktop computer samen laten stellen. Goeie kwaliteit en snel geleverd.

Mart Brom beoordeelde op 2019-04-25

Een goede prijs kwaliteits verhouding, een prettige uitleg en een snelle levering

R.C. Backx-Hartsuiker beoordeelde op 2019-04-18

Na overleg heb ik besloten een nieuwe computer te kopen, omdat de oude niet meer voldeed.

Anoniem beoordeelde op 2019-04-07

spijkers beoordeelde op 2019-04-05

geweldig

R.W.E. Wildeboer beoordeelde op 2019-04-05

prettig gesprek, goed advies, heldere uitleg, goed geholpen totdat alles werkt. Prima !

Reactie van ISS Computers:
Beste heer Wildeboer,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat de aanschaf van uw 2 nieuwe laptops goed is bevallen!

Anoniem beoordeelde op 2019-03-19

Anoniem beoordeelde op 2019-03-17

Anita beoordeelde op 2019-02-21

Werd goed geholpen. Ook naderhand kon ik meteen komen om problemen op te lossen. Gewoon super.

Pieter Kok beoordeelde op 2019-02-19

Al mijn wensen met een zeer grote nauwkeurigheid ingevuld en verwerkt

Ad Brock beoordeelde op 2019-02-01

Snelle en vakkundige reparatie. Ben er zeer tevreden over.

B den turck beoordeelde op 2019-01-31

dat was zeer goed

Charlie beoordeelde op 2019-01-28

Het was top !

Jan Teklenburg beoordeelde op 2019-01-25

PC's en Laptops's kan ik overal kopen, echter als digibeet wil ik zaken doen met een bedrijf dat mij het product geïnstalleerd levert afgestemd op mijn gebruiks behoefte en goed werkend in huis plaatst zodat alles werkt met de WiFi de printers etc.
Zo werk ik al jaren met I.S.S. en zo ging het nu weer. Tot in detail alles optimaal functionerend.

Nancy gommer van biene beoordeelde op 2019-01-23

Heel fijn bedrijf goede service en komen afspraken na een bedrijf waar je op kan vertrouwen echt top !

Anoniem beoordeelde op 2019-01-23