Munthof 2
5551XC Valkenswaard

Trustpilot 2 7,6

Annika Vos beoordeelde op 2019-07-23

henk pertien beoordeelde op 2019-07-23

de thee bloem was heerlijk en gezond voor je lichaam. en snel geleverd en goed verpakt dank u wel

C Ullersma beoordeelde op 2019-07-16

Heel tevreden! Mooi assortiment en website, keurige en snelle levering!

Belinda van Loon beoordeelde op 2019-07-10

Heel mooie thee en snelle afhandeling van mijn bestelling. Eén opmerking heb ik, nl. over de verpakking. Het zijn papieren zakken (hersluitbaar) met een metalen binnenkant. I.v.m. recycling zou daar misschien nog een verbetering in mogelijk zijn? Verder heel erg tevreden!!

Carin Suers-Schopman beoordeelde op 2019-07-09

Ruime keuze, mooie site. Bestelling zeer vlot geleverd. Bestelling netjes verpakt.

Djoeke Delnooz beoordeelde op 2019-07-09

Mooi product en Snel geleverd.

Marijke van Houten beoordeelde op 2019-07-04

Heerlijke theesoorten, snelle levering en met zorg ingepakt en verstuurd.

Annelize Verheij beoordeelde op 2019-06-29

bestelling geplaatst en volgende dag bezorgd. klasse !

Erwin Claessen beoordeelde op 2019-06-29

Uitgebreid assortiment en snelle levering.

Rob de Vries beoordeelde op 2019-06-29

Snelle levering van een glazen theepot, die ondanks zijn breekbaarheid scherfvrij en snel op de bestemming aankwam.

Mandy Waasdorp beoordeelde op 2019-06-25

Henny Kuijper beoordeelde op 2019-06-22

Karine Roels beoordeelde op 2019-06-20

Heel tevreden...staaltje ook gekregen...top.

Marit Vogels beoordeelde op 2019-06-20

vincent Maliepaard beoordeelde op 2019-06-14

Tom Brouwer beoordeelde op 2019-06-12

Monique sparla beoordeelde op 2019-06-12

anna van der linden beoordeelde op 2019-06-05

Maria Pijpker beoordeelde op 2019-06-04

Super snelle levering, en ze zijn heerlijk

L Brakenhoff beoordeelde op 2019-06-04