Wingerdstraat 39
5682CK Best

ReviewSpot 225 9,5
Trustpilot 4 8,1

Lies beoordeelde op 2019-03-09

snelle levering, netjes verpakt. Ziet er goed uit

Jos beoordeelde op 2019-03-07

vlak na de bestelling werd ik gebeld dat alles voorradig was, en binnen een paar dagen geleverd werd .
En dat is naar tevredenheid gebeurd.

Heleen beoordeelde op 2019-03-04

Otto beoordeelde op 2019-03-02

Ik bestelde rode krulsla "Jenny". Extra dieprood. Was volgens de site leverbaar. Ik kreeg echter de gewone Lollo Rossa, waar ik al genoeg van heb... Op mijn voorstel om de betaling maar zo te laten en mij als genoegdoening een zakje witlofzaad te sturen kreeg ik geen reactie....

Michael beoordeelde op 2019-02-28

Everything went perfect.

Eric beoordeelde op 2019-02-26

Ik bestel hier al jaren en ben altijd tevreden over het geleverde.

Henk beoordeelde op 2019-02-25

Eddy beoordeelde op 2019-02-25

Pascal beoordeelde op 2019-02-24

Op de avond van bestellen gelijk gebeld met de vraag wanneer de levering gewenst was. Een datum afgesproken en netjes de dag voor levering een verzendbevestiging. Spullen goed verpakt!

Linda beoordeelde op 2019-02-24

Prima contact als reactie op een vraag via de website. Twee weken daarna via de website besteld. Website reageerde wat vreemd op mijn bestelling. Betaling verliep niet helemaal normaal. Maar de tweede dag daarna had ik het product, keurig verpakt in huis. Helaas had ik geen verzendcode van het pakket ontvangen. Daardoor was ik niet thuis bij de bezorging. Het was bij de buurman bezorgd. Prima in orde gekomen zo!

E.R. beoordeelde op 2019-02-23

Meerdere malen wat besteld, goede ervaringen mee

Jos beoordeelde op 2019-02-18

Heel tevreden. Na online bestelling van moeilijk verkrijgbaar zaad een telefoontje gehad dat het ca. 3 weken zou duren. Na onze instemming hiermee geheel volgens afspraak 3 weken later de bestelling in goede orde ontvangen! Goede communicatie en afspraak is afspraak!

Piet beoordeelde op 2019-02-12

heel tevreden ! de bestelde spullen de dag er op al in huis .

Patrick Bosmans beoordeelde op 2019-02-07

Mijn eerste ervaring inzake een bestelling bij Helza hobbyzaden is positief. Vlotte en juiste levering.
Een volgende keer zal ik zeker overwegen weer een bestelling bij deze leverancier te plaatsen.

Louis beoordeelde op 2019-01-27

Geert beoordeelde op 2019-01-26

Anoniem beoordeelde op 2019-01-18

Anoniem beoordeelde op 2019-01-17

Robin beoordeelde op 2018-12-22

Werd 's avonds direct na mijn bestelling gebeld over de status van mijn order. Vond ik heel netjes.

Jos beoordeelde op 2018-12-03