Gentsestraat 187
2587HR Den Haag

Hellen V montfoort beoordeelde op 2019-02-15

Prachtige reistas, mooi ruim en snelle levering. Ik ben er blij mee.

Alie Moes beoordeelde op 2019-01-24

heel fijn materiaal, supermooie tas

Monique Vokkert beoordeelde op 2019-01-20

Heel tevreden, donderdagavond besteld en zaterdag ontvangen. Erg mooie tas, heel blij mee.

Berlinde Bosman beoordeelde op 2019-01-20

Snelle levering.

Hellen V montfoort beoordeelde op 2019-01-11

Alhoewel de bestelling niet goed was geleverd is het keurig en met persoonlijke mail én erg snel afgehandeld!! Chapeau,

Natascha Serie beoordeelde op 2018-12-30

Snelle levering (zelfs met kerst) , veel betaal opties en een zeer mooie tas waar ik vanuit ga dat ik er nog lang van kan genieten :)

Kristel beoordeelde op 2018-12-22

De tassen van DavidMartin zijn niet alleen geweldig om te zien, maar ook kwalitatief uitstekend. De levering van de tassen was al na 1 dag en dat met de kerstdagen voor de deur! Complimenten en ik ben blij met onze nieuwe tassen.

Martin M beoordeelde op 2018-12-21

Perfecte levering, altijd volgens afspraak en goede aftersales.

Karin Stolk-Haak beoordeelde op 2018-11-30

Supermooie tas, de crossbag. Ik heb nu vier tassen van David Martin, alleen nog geen olijfgroene... die komt er ook nog wel een keer.

SSE Vermaas beoordeelde op 2018-11-12

Vlak voor mijn reis naar LA de crossbag besteld. Ontzettend handig! Ik ben altijd aan het klooien, paspoort opgeborgen, weer eruit, waar is mijn boardingpas nu weer...? En nu heb ik heerlijk alles wat echt belangrijk is bij de hand en in de buurt. En op locatie een handige tas om mee op pad te gaan. Perfect formaat :)

M lansing beoordeelde op 2018-11-11

Snelle levering en superblij met rugtas: ideaal voor werk met goede plek voor laptop. Draagcomfort is erg hoog. Erg mooi product!

sylvia Diekema beoordeelde op 2018-11-08

Snelle levering. Prachtige tas en na contact over niet bijgeleverde actieprodukt antwoord mail en volgende dag al nagezonden.

LK beoordeelde op 2018-09-24

Prima service

Christie van Zijp beoordeelde op 2018-09-03

Mooie tassen en super snelle levering

Kristel Bakx beoordeelde op 2018-08-04

Heldere site, super mooi product, snelle levering! Kortom hele dikke prima!

Reactie van DavidMartinBags:
Dank je! En binnenkort nieuwe producten, waaronder een hele mooie rugzak.

Marjolijn De jong beoordeelde op 2018-06-30

Makkelijk te bestellen en snelle levering

M Rodel beoordeelde op 2018-06-07

Goede service mooi product

Ych beoordeelde op 2018-06-01

ziet er supertrendy uit en lekker groot. Ook het toilettasje voor maar 10 euro extra erbij besteld.

Roos Pattinaja beoordeelde op 2018-05-28

Mooie tas.