Van de Spiegelstraat 82
4461LN Goes
KvK 22032176

Google Plus/Places - 7,6

Joris kolff beoordeelde op 2019-04-20

Zoals altijd een nette service en een goede prijs. Ruim assortiment en behulpzame medewerkers.

Leo Kranendonk beoordeelde op 2019-04-19

Vandaag een Specialized Roubaix bij Jeremiasse gekocht.
Uitstekend door Dennis geholpen en geinformeerd.
Ik ben erg blij met deze fiets en ik hoop op veel mooie kilometers.
Een mooie zaak met deskundig personeel.

W. Sinke beoordeelde op 2019-04-19

Echt werkelijk super service!!
Fiets gekocht met kinderzitje,
Maar bij aflevering zat er een ander kinderzitje op dan besteld. Maar wel nog een mooiere, kwalitatief betere en duurder ! Alleen zat het stoeltje te dicht op het zadel. Contact opgenomen hierover en mocht hierin de keuze zelf maken wat ik hierin wilde. Het stoeltje erop laten zitten maar moest wel een aanpassing aan worden gedaan. Er werd een soort adapter onder geplaatst waardoor het zitje naar achteren kon. Dit alles binnen een dag hersteld en zonder extra kosten. Echt zo super! Zeker een aanrader om hier een fiets te kopen!

Van der Male beoordeelde op 2019-04-19

Ik ben zeer tevreden over deze winkel en het personeel. Donderdag een prachtige Gazelle gekocht (Ik kreeg als verassing ook al de paaskorting), en als verassing werd hij ook nog op dezelfde dag bezorgd door een aardige meneer. Top!!! Ik raad deze winkel zeker aan.

Bas beoordeelde op 2019-04-18

Erg goed, snel en vriendelijk geholpen!

J.E. beoordeelde op 2019-04-17

Deskundige uitleg gekregen bij het kopen en tijdens de levering van mijn e-bike. Dank aan Marc en Dennis.

Tessa beoordeelde op 2019-04-17

Winkel met verstand van fietsen . Bij verschillende zaken advies gevraagd en hier kregen we het juiste advies met goede onderbouwing. Fiets werd keurig thuis afgeleverd. Zeer tevreden .

M. de Jonge beoordeelde op 2019-04-12

heel tevreden, goed geholpen in de winkel en snelle levering

Joke Vonk beoordeelde op 2019-04-06

Alle medewerkers hebben verstand van zaken en mocht er iets zijn waarop een het antwoord niet paraat heeft, worst er hulp gevraagd en geboden.
Na een kort rondje was er de mogelijkheid om de fietsen waartussen ik twijfelde beiden wat langer mee te nemen om testen zodat ik uiteindelijk de voor mij juiste beslissingen kon nemen. Ook dat ging met alle geduld en hulp bij vragen. Verder uitstekende service en zeer ruime keuze.

j.m.munter beoordeelde op 2019-04-03

worden altijd goed en snel geholpen.

Richard Vermeire beoordeelde op 2019-03-28

Zeer snelle levering en meer dan uitstekende uitleg en service

Wieny Depondt beoordeelde op 2019-02-19

Prima geholpen, en heel snelle levering!

de keijzer beoordeelde op 2019-01-20

goed advies en snelle leverring

Harry Kort beoordeelde op 2019-01-09

Vlotte en vriendelijke bediening in de winkel. Voorlichting zou wat meer to the point kunnen. Nette prijs. Montage en aflevering aan huis (1e verdieping) perfect. Dit alles binnen een paar dagen tussen aankoop en levering. Kortom dik tevreden.

Eric beoordeelde op 2018-12-18

Goede duidelijk site met goede zoek engine. Bestelling verloopt eenvoudig en snel. Minpuntje is dat straatnaam niet automatisch ingevuld wordt op basis van de eerder ingevoerde postcode. Ruime keuze aan betalingsmogelijkheden. Na bestelling duidelijk en persoonlijk mailtje van ontvangen bestelling en verzending.

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en voor het verbeterpunt(je), dit gaat we meenemen met de update van onze website!

Pieter Korsmit beoordeelde op 2018-12-07

Dit jaar voor de 2e keer een fiets aangeschaft bij Jeremiasse, service en uitleg bij de aankoop altijd fantastisch, aflevering van de fiets snel en netjes, kortom wij komen altijd hier weer terug.

Kevin Zwinkels beoordeelde op 2018-12-07

Netjes, ik heb snel bericht gehad, duidelijke communicatie. Order werd snel bezorgd

David beoordeelde op 2018-11-15

Uitstekend en vriendelijk geholpen. Goede service. Ruim aanbod.

Lot beoordeelde op 2018-11-15

Ik had mijn ebike bakfiets van Johnny Loco zaterdag eind van de middag besteld om 17.00 uur en maandag al in huis. Ook alle geleverde extra’s werden diezelfde week aan huis gemonteerd zodat we de fiets niet hoefden te missen. Eerlijke prijs en top service!!!

S.Boersma beoordeelde op 2018-11-15

Fiets besteld 2 dagen later al geleverd, dik tevreden!