Torenstraat 5
5528AT Hoogeloon
KvK 55641903

Cora Pol beoordeelde op 2019-01-28

op tijd geleverd. mogelijkheid tot achteraf betalen. in goede staat.

Hilde Merckx beoordeelde op 2019-01-28

Karin Schrijver beoordeelde op 2019-01-27

Mooi product, snel geleverd en goed verpakt.

Coby van Regteren beoordeelde op 2019-01-27

Snelle goede levering

Sjef Franssen beoordeelde op 2019-01-25

Goed afgewikkeld mijn order.

Suus Gerritsen beoordeelde op 2019-01-25

prima service, leuke webwinkel alleen slechte ervaring met de KLARNA-bank.

Marjolijn van Soest beoordeelde op 2019-01-24

Nette terugkoppeling over de vertraagde levertijd. Daarna netjes op aangegeven datum ontvangen.

Sibylla de Haas beoordeelde op 2019-01-24

Ik had via de website besteld maar ben het zelf gaan ophalen. Leuke ontvangst! En ter plekke nog wat leuke dingen uitgezocht! Voor herhaling vatbaar.

Marieke van der Veer beoordeelde op 2019-01-23

Petra Hoogenboom beoordeelde op 2019-01-23

Super tevreden!

J. Boer beoordeelde op 2019-01-23

johan broos beoordeelde op 2019-01-22

Anja Ligtenberg beoordeelde op 2019-01-22

Wilma Passchier beoordeelde op 2019-01-22

Snelle verzending en netjes ingepakt.

Francoise Keybek beoordeelde op 2019-01-21

Lucy Del'haye beoordeelde op 2019-01-21

Snelle levering, vlotte afhandeling online. Alleen jammer dat het eerste armbandje zo snel stuk was en we dus een nieuw moesten aanschaffen.

Bianca Bos beoordeelde op 2019-01-21

Jennie van Iwaarden beoordeelde op 2019-01-20