Middenzwet 23
2291HM Wateringen

Anoniem beoordeelde op 2017-03-30

Prachtige orchidee, bloeit nog en komt al een nieuwe scheut.

Mw K.J.A. Hanssen-Hermans beoordeelde op 2017-03-29

Eenvoudig bestellen. perfecte bezorging en een prachtige orchidee.
Dat is toch wat iedere klant wilt?

lucienne beoordeelde op 2017-03-29

ik heb nog nooit zo een mooie orchide gekocht meestal zat die bloem in nog een kleine potje gepland

bizar zo is de bloem na de bloei goed voor de compost ik ben tevreden met de aankoop