Middenzwet 23
2291HM Wateringen

Kim beoordeelde op 2019-06-09

Zaterdag besteld en werd zou donderdag pas bezorgd worden, werd woensdag bezorgd uiteindelijk maar de communicatie is heel verwarrend

Reactie van Ter Laak Webshop:
Beste Kim, jammer dat je niet tevreden bent over de dag van levering. Conform de pakbon is het op woensdag 5 juni geleverd, maar achteraf was dat dus niet de gewenste leverdatum. We hopen dat de ontvanger alsnog geniet van de orchidee!

Patricia Koolstra beoordeelde op 2019-05-18

Ik ben erg tevreden hoe het bakje eruit zag en over de bezorging.

H.Tan beoordeelde op 2019-05-10

Heel goed. Precies op aangegeven dag geleverd. Orchidee is goed verpakt en is heel mooi.

Nadia beoordeelde op 2019-03-27

Top service!!

Thea beoordeelde op 2019-03-20

Goed aanbod, en levering op tijd zoals afgesproken. Prijs hoger dan in de eigen winkel.

Monique de Koning beoordeelde op 2019-02-25

Prima gegaan.
Alleen kreeg ik dit verzoek om te beoordelen voordat de plant was afgeleverd bij degene voor wie het bedoeld was.
Ik heb dus gewacht totdat ik een reaktie had gekregen van de ontvanger.
En tip: ook een kaartje voor "nieuwe woning" of "nieuw kantoor"?

A.G. Reebergen beoordeelde op 2019-02-10

Prima verzorgd
Goed en accuraad

Ronald beoordeelde op 2019-02-01

Zie er zo mooi uit

Jan van Dijk beoordeelde op 2018-12-30

Nadat ik de melding had gekregen dat het klaarmaken van de verzending is afgerond, heb ik niets meer gehoord. De bestellingen moesten naar een ander afleveradres dan het mijne, dus ik heb geen idee of en zo ja wanneer de bestelling is afgeleverd. Slecht dat er geen track&trace o.i.d. is.

Marijke duyvestijn beoordeelde op 2018-12-16

De bestelling is keurig verzorgd perr post verzonden en in goede staat ontvangen.

Monique Bos beoordeelde op 2018-11-26

Bestelling liep goed, product is nog niet geleverd, dus daar kan ik niets over melden.

weijmans beoordeelde op 2018-10-11

duidelijk, en top producten

mevr. e.vlaminckx beoordeelde op 2018-10-06

Bestellingen op tijd en correct geleverd. Ben zeer tevreden.

Anja beoordeelde op 2018-08-13

Snel /goed verzorgt/mooie orchidee

joke wijnbergen beoordeelde op 2018-08-05

de verpakking was keurig er was met het vervoer iets mis gegaan de pot was kapot en een tak was gesmet.Ik haal ze meestal zelf maar ik heb geen auto meer ben altijd zeer tevreden maar dit is onderweg gebeurd heeft niets met de plant te maken ben altijd zeer tevreden ze moeten er beter mee omgaan

René beoordeelde op 2018-06-27

De bloemen waren prima verpakt en zijn snel geleverd. Ze bloeien prachtig

Visser beoordeelde op 2018-04-14

prima

Marisa beoordeelde op 2018-03-27

Een prachtig orchidee in een prachtig verpakking.

Dick Spierenburg beoordeelde op 2018-03-24

Bestelling op tijd en goed aangekomen

Charles beoordeelde op 2018-03-07

Mooie Orchidee, snelle en prima levering. Leuk om weg te geven aan vrienden/kennissen ver weg.
Ga zeker nog eens bestellen.