Calle J.H. Alhamed 20-63

De bril is gebroken

Dylan Akkerman beoordeelde op 2018-05-17

Goeie snelle levering

Bob Post beoordeelde op 2018-05-17

Snelle levering, overzichtelijke site, groot assortiment, lekker goedkoop, Niks te klagen.

Patrick Hofland beoordeelde op 2018-05-14

Top

s steevens beoordeelde op 2018-05-10

super snelle levering echt top

Ben Mussies beoordeelde op 2018-05-09

s'Middags besteld de volgende dag in huis kan niet beter en sneller!

Harun Serbest beoordeelde op 2018-04-24

wiebe boonstra beoordeelde op 2018-04-11

Goed snel in huis

Simone Molenaar beoordeelde op 2018-04-07

Heren bril besteld! Veel te klein

Simone Helmus beoordeelde op 2018-04-03

Snelle levering en prijs/kwaliteit zijn ok.

H Uiterwijk beoordeelde op 2018-03-16

lekker snel thuisgestuurd, (volgende dag) Leuke, brillen, volgens de laatste mode.

Eric Kaimer beoordeelde op 2018-03-14

Goede prijs/kwaliteits verhouding. Toppers!

frank tijssen beoordeelde op 2018-03-13

Hele snelle levering!

Sjors Negenman beoordeelde op 2018-03-12

Prima kwaliteit bril, de volgende dag in huis! De foto's op de sites mogen duidelijker, drie foto's waarbij er twee van veraf zijn. Het lijkt bijna op de gok een bril kopen, gelukkig was het voor mij precies goed!

G. van der Laan-te Beek beoordeelde op 2018-03-10

Mooi voordelig, zit regelmatig op mijn bril. Zonde van een dure.

MIRJAM VAN HOEK-EIJDEMS beoordeelde op 2018-02-28

snel en correct. klantvriendelijk!!
Ga zo door.

Rick beoordeelde op 2018-02-23

Mijn bestelde zonnebrillen zijn nooit aangekomen. Na contact met de kantenservice via email zouden ze dit uitzoeken. Ten eerste was de respons tijd van de klantenservice erg langzaam en daarnaast duurde het uitzoeken ook erg lang. Ze zeggen dat het pakketje bij mij is afgeleverd, maar dat is toch echt niet het geval. Ze doen hier verder niks aan en reageren niet meer op mijn email. Via de telefoon zijn ze überhaupt onbereikbaar.

Reactie van All Cheap Sunglasses:
Beste Rick, vervelend dat dit zo gelopen is. Na onderzoek van de PostNL en terugkoppeling van de betreffende postbode en bijbehorende track en trace code wijst alles erop dat de bestelling wel degelijk op het opgegeven adres is afgeleverd. Mede vanwege soortgelijke "case" verleden jaar in deze straat kunnen wij helaas verder niets betekenen.
Met vriendelijke groet, Team All Cheap Sunglasses

H. Wagener beoordeelde op 2018-02-14

Heel tevreden donderdagavond besteld zaterdag in huis

Justin Brons beoordeelde op 2018-01-20

Was goede kwaliteit zonnebril