Atoomweg 50
3542AB Utrecht
+31 (0) 30 820 1292
KvK 52014460

Miranda Bron beoordeelde op 2019-05-15

supergoede service. Na een fout van mijn kant, heel fijn en supersnel opgelost. Medewerker wist gelijk waar je t over had, toen ik belde. Echt een aanrader om te bestellen, al is het alleen maar voor de service!

c prager beoordeelde op 2019-05-15

Hele fijne game in goede staat

Jainor serginho Cairo beoordeelde op 2019-05-14

de joystick is oke. Met name de analoge werkt heel fijn , echter vind ik een groot nadeel dat de knopjes dieper ingedrukt moeten worden... dit is enkel mijn ervaring verder is het oke

Schulze Wettendorf beoordeelde op 2019-05-14

Reliable seller, even as payment was delayed through the bank. Will likely buy again.

Dylan Sanders beoordeelde op 2019-05-14

Super vlugge bezorging en in de genoemde staat, super!

marlies beoordeelde op 2019-05-14

super geregeld, snelle reactie en makkelijke site.

Pablito Chambliss beoordeelde op 2019-05-13

I am extremely satifed with the organization products and immediate services.

Harald De Wilde beoordeelde op 2019-05-13

De bestelde wii stuurtjes waren zo ontiegelijk smerig. Jammer, want de rest van de service was goed en buitengewoon origineel

Patrick van den Bogert beoordeelde op 2019-05-12

Had een aantal dingen besteld om mijn oude gameboy te herstellen en niks viel tegen! Alles was heelhuids binnengekomen en het duurde maar 1 dag. Kreeg zelfs nog een leuke kaart erbij :) Top service!

Matisse Briers beoordeelde op 2019-05-12

Ik kocht een joystick voor mijn controller voor €20 en deze werkte niet. misschien ligt die fout aan hoe ik hem heb geïnstalleerd maar ik zie niet wat ik fout heb gedaan. hulp vragen aan de staff van retronintendokopen is ook een mogelijkheid maar ik ben van plan het op te geven omdat ik online ook al niemand vind met hetzelfde probleem als mij. ik geef het een middlematige rating omdat ik niet weet waar de fout ligt

Bennie Hendriks beoordeelde op 2019-05-11

Snelle levering, en hilarische updates in je mail tijdens het proces.

Martijn Degrève beoordeelde op 2019-05-10

Sterk werk ;-)

Harald Prins beoordeelde op 2019-05-10

Makkelijk bestelen op de site duidelijk en een snelle levering TOP

Harald

Nico Simons beoordeelde op 2019-05-09

Heel tevreden had het woensdag besteld en vrijdag had ik het al

Marek Szostak beoordeelde op 2019-05-09

Goed altijd 👍😎

JDF beoordeelde op 2019-05-08

Niets op aan te merken, alles verliep prima!

Maarten van Ruitenbeek beoordeelde op 2019-05-07

Perfect, nog nagebeld voor een extra bestelling en die kon er gewoon bij.

Verhagen beoordeelde op 2019-05-07

Prima adres om van je oude consoles e.d. verlost te raken. Wij waren wel iets te positief over de staat waarin onze producten waren, dus hou er rekening mee dat de prijs lager uit kan vallen dan je denkt (staat ook duidelijk uitgelegd op hun site hoor).

Samantha Tor beoordeelde op 2019-05-07

Erg tevreden, leuk aanbod voor een goede prijs. Vriendelijke service en mijn bestelling kwam snel aan.

Tom beoordeelde op 2019-05-06

Heel tevreden over de service en kwaliteit. Ik had een batterijklepje nodig voor mijn GBA. Na 3 à 4 dagen werd het geleverd en het past perfect!