Langstraat 277

Google Plus/Places - 7,0
Beslist.nl 214 9,0
KiyOh 257 7,6

Annemarie Mooij beoordeelde op 2018-07-04

Tevreden, de volgende (een deel) dag in huis en werd direct dezelfde dag nog gebeld dat niet alles direct geleverd kon worden. Alleen E-mails met track en tracé liep niet helemaal goed, maar klantenservice reageerde heel snel op mijn vragen.

Linda beoordeelde op 2018-07-04

Tafel besteld en betaald, zou de dag erna (zaterdag) geleverd worden. Direct na de bestelling word ik door Yels gebeld dat dat helaas niet gaat lukken, dat de tafel 3 dagen later zou worden bezorgd op dinsdag..... Helaas dinsdag geen tafel! Gebeld met Yels. Antwoord: 95% van onze orders gaat goed, helaas die van u niet...het gaat nog 3 dagen duren. Kortom een week later dan gezegd en geen excuus of bijvoorbeeld een korting- of tegoedbon o.i.d..
Jammer!! en onnodig om zo met je klanten om te gaan. Fouten kunnen gebeuren...maar wees wel een beetje klantvriendelijk (meer dan alleen zeggen dat je begrijpt dat het vervelend is) Beloof wat je doet: vandaag besteld, morgen in huis....en als dat niet lukt, kom de klant tegemoet!

Beste Linda,

Bedankt voor jouw feedback. Wij doen ons best om elke dag een 100% leverscore te halen. Dit lukt helaas (nog) niet iedere dag. Het spijt me om te zien dat wij niet doortastend genoeg hebben kunnen reageren. Nogmaals excuses voor het ongemak, heldere feedback voor ons. Desondanks wens ik je veel plezier met je nieuwe tafel!

Marieke Nauta beoordeelde op 2018-06-29

Product wordt niet geleverd en elke dag is er weer een andere smoes waarom het niet geleverd is.

Beste Marieke,

Dit is inderdaad een hele vervelende situatie geweest. Jammer dat wij het kledingrek uiteindelijk niet bij je hebben mogen leveren. Heldere feedback voor ons om duidelijker te zijn in de communicatie, zodat het voor jou helderder is waar dit vandaan is gekomen.

Ilja Hagenauw beoordeelde op 2018-06-27

Product besteld, maar nog niet geleverd. Wel een verzendbevestiging ontvangen, maar die bleek fout. Mail gestuurd, geen reactie. Tot nu toe nog geen product ontvangen, of verzendbevestiging..

Beste Ilja,

Helaas is er deze week een probleem geweest met de transporteur. Door de verhuizing van onze leverancier naar een nieuw magazijn heeft de transporteur hier de hele week geen pakketten afgehaald, ondanks dat wij iedere dag meermaals contact hebben gehad met de transporteur. Het probleem zou vandaag verholpen moeten zijn. Mocht de Track and trace van DHL morgenochtend 28 juli niet werkend zijn wil ik je vragen even contact op te nemen via 085-2103401

Onze excuses voor het ongemak.

Robert van Tilborg beoordeelde op 2018-06-26

Stoelen Gijon besteld......probleem is de vervoerder : DHL....op gewenste dag zaterdag werden de stoelen niet geleverd door DHL maar DHL leverde ze op maandag. DHL kan dus niet werken op schema : nemen teveel opdrachten aan ....de op maandag geleverde dozen met dozen vertoonden scheuren op de hoeken: de poten van de stoelen kwamen er al doorheen en waren onbeschermd....dus beschadigd : lak eraf....

Webwinkel Yels heeft vrij snel gereageerd op mijn klacht, probeert dit ook netjes op te lossen en heeft de tweede zending dozen met stoelen beschermd met extra tape....eerste zending dus weer meegenomen door DHL, nieuwe dozen stoelen afgeleverd...
Een van de 4 stoelen had lakschade: aan het metalen frame was de lak op meerdere plekken weg....
Dit aan de webwinkel gemeld: ze boden zelf geen oplossing aan.

Uiteindelijk beslist de stoelen te houden...geen zin om weer gezeur met DHL of vertraging met levering

Mijn indruk: webwinkel doet haar best maar heeft naar mijn mening geen zicht op de staat van de producten (ze krijgen geleverd van een fabrikant en checken volgens mij de staat niet in de dozen) en hoe deze worden verzonden.... een volgende keer zou ik wellicht eerder kiezen voor een winkel waar ik het zelf kan afhalen...

G van Herwijnen beoordeelde op 2018-06-26

Sylvia Koenen beoordeelde op 2018-06-26

Lars Bredewout beoordeelde op 2018-06-26

Uitstekend

Jerome Rutten beoordeelde op 2018-06-26

Ik heb nog altijd geen product ontvangen. Reeds diverse malen contact gehad met de klantenservice. Eerst werd de bestelling niet verstuurd terwijl deze wel op voorraad was. Afspraak gemaakt wanneer er iemand thuis zou zijn en de bestelling zou dan worden toegestuurd. Deze is helaas niet gekomen. Weer contact opgenomen met de klantenservice en hieruit bleek dat men vergeten was het pakket te versturen. Terwijl ik wel een track and trace had ontvangen.
Nu een nieuwe afspraak gemaakt voor levering, maar nog niks gehoord.

Diana Albu beoordeelde op 2018-06-26

Snelle levering. Goede prijs

Manon Lucas beoordeelde op 2018-06-22

Emile Koet beoordeelde op 2018-06-21

Betty van.Veen beoordeelde op 2018-06-17

Beste Betty,

Bedankt voor je mooie reactie, veel plezier met je fauteuil!

Herman v d Berg beoordeelde op 2018-06-13

john beoordeelde op 2018-06-13

Donderdag een tafel besteld die vrijdag geleverd zou worden dan weer zaterdag maar uiteindelijk maandag pas werd geleverd. Als dat niet genoeg is zaten de schroeven er niet bij. Die waren volgens zeggen vrijdag verstuurd maar heb ze tot vandaag (woensdag) nog steeds niet ontvangen. Vandaag is mij beloofd dat er een nieuwe set schroeven op de post gaan....Ik ben benieuwd!

Beste John,

Jammer dat het met jouw bestelling niet helemaal goed is gegaan, onze excuses daarvoor. Inmiddels hebben we het samen gelukkig netjes opgelost. Veel plezier met je tafel en een fijn weekend toegewenst!

Groet,

Boukje Brink beoordeelde op 2018-06-11

Prima winkel, goed geholpen

C.A. Ottens beoordeelde op 2018-06-09

Mark van Wieren beoordeelde op 2018-06-09

+ levering stipt op tijd
+ snelle communicatie bij een verwachtte vertraging
+ persoonlijk klant contact
- bij wijziging van postcode werd het verschil tussen adres en postcode niet herkend 😅👌🏼

Hoi Mark,

Dank voor je feedback op onze service! Wij werken er elke dag hard aan om jou weer een beetje blijer te maken. Fijn weekend toegewenst en wie weet tot in de toekomst!

Mieke Kaster beoordeelde op 2018-06-06

Bestelling werd snel en correct verwerkt. Minpuntje is dat er geen bezorgtijd werd aangegeven. Maar dat lag eerder aan DHL dan aan Yels.

Jesse van Roeden beoordeelde op 2018-06-05

Ik heb de spullen op een donderdag besteld (na 15.00 uur), waarbij er een optie open stond voor levering de volgende dag. Vervolgens heb ik een bevestiging gekregen van de bestelling en leverdatum, maar bleek de volgende dag dat de optie foutief open stond op de website. Geen probleem, kan gebeuren. Ik werd naar aanleiding van mijn mail netjes gebeld.

Ik heb toen afgesproken dat de spullen geleverd zouden worden op de daarop volgende vrijdag. Op de donderdag kreeg ik echter geen Track & Trace code. Bij navraag leek er iets mis te zijn gegaan met het aanbieden van de bestelde spullen bij DHL, waarbij het mij onduidelijk bleef wie verantwoordelijk was voor het foutje. Daardoor zat ik die vrijdag thuis te wachten, zonder resultaat.

Vervolgens is de bezorging op de eerstvolgende maandag wel aangeboden, waarbij ik direct contact heb opgenomen met DHL dat ik die dag niet thuis was gedurende de bezorgtijden. Er werd mij verteld dat het proces helaas dusdanig geautomatiseerd is dat de levering niet meer kon worden omgezet naar een andere dag. Hij zou op zowel maandag als dinsdag worden aangeboden en vanaf woensdag weer opnieuw ingepland kunnen worden.

Woensdag heb ik contact opgenomen met Yels en aangegeven dat ik de dinsdag erop de mogelijkheid had om thuis te werken en de spullen in ontvangst te nemen. Dit is netjes door Yels doorgegeven aan DHL. Echter, DHL heeft in plaats van op dinsdag, de levering op maandag aangeboden. Toen was ik niet thuis. Op de Track & Trace leek te staan dat DHL op dinsdag alsnog zouden leveren. Dit bleek echter niet het geval. DHL heeft aangegeven dat dit kwam door een fout aan hun zijde en raadde aan een klacht in te dienen via de verzender.

Ik heb uiteindelijk, met hulp van een collega, afgelopen woensdag zelf de spullen opgehaald van het DHL depot in Utrecht. Ik heb in het totaal 3 maal thuis gezeten met de verwachting dat de levering zou komen en heb veel contact gehad met zowel Yels als DHL. Het heeft me een stuk meer tijd gekost dan gehoopt.

Ik werk zelf bij een logistiek bedrijf, dus snap dat deze zaken gebeuren. Ik vind het echter wel een betreurlijke gang van zaken.

Beste Jesse,

Bedankt voor je feedback! Ik betreur de manier waarop het bij jouw bestelling gelopen is. We hebben ook intern besproken dat we dit soort bestellingen met 4+ pakketten niet meer gaan verzenden met DHL omdat er dan dit soort dingen gebeuren. Voortaan gaan deze pakketten met een kleinere vervoerder zodat wij meer zekerheid hebben over de levering.

Nogmaals dank voor de feedback en veel plezier met de stoelen (ps. de laatste komt zo snel mogelijk jouw kant op).