Dr. A.F. Philipsweg 9
9403AC Assen

M Van weert beoordeelde op 2019-06-18

Ilona op de Weegh beoordeelde op 2019-06-17

Superleuk pakketje in de bus! En snel ook

Natasja Jobse beoordeelde op 2019-06-17

Fijn dat er ook persoonlijk contact kan zijn omdat ik later nog een bestelling aan mijn bestelling heb gevoegd, waardoor verzendkosten bespaard konden worden.

Ellen van Wijk beoordeelde op 2019-06-11

Mooie stof. Snel geleverd en verpakt als een kado.

D. Sorbach beoordeelde op 2019-06-10

Mooi retro stofje gekocht. Het voelde als een cadeautje toen het werd geleverd. Met veel zorg ingepakt! Een vriendelijk hand geschreven kaart en een chocolaatje. Bedankt Bastaa!

Heidi Panjoel beoordeelde op 2019-06-07

Leonieke van den Heuvel beoordeelde op 2019-06-05

Met mijn uitgebreide wensenlijstje qua kleuren uit een stof voor een kussen is goed rekening gehouden. Snelle levering, prima mailcontact, kortom, een superwinkel!

Tamar Bakker beoordeelde op 2019-06-05

Brigitte Haring beoordeelde op 2019-06-05

Jackie Van der doelen beoordeelde op 2019-06-01

Erg mooie producten, op tijd verstuurd en het voelt erg persoonlijk. Fijn en ik wens het bedrijf veel succes want ze verdienen dat.

Judith Pouwels beoordeelde op 2019-06-01

Ontzettend tevreden, niet alleen zijn de producten die je koopt ontzettend mooi en van goede kwaliteit, alles zit ontzettend mooi ingepakt in een doos waardoor het uitpakken met eerste kerstdag is. Niets dan lof

Marikaisa Aslander-Leeuwerik beoordeelde op 2019-05-29

Jenneke Hoogeboom beoordeelde op 2019-05-29

Snelle service, mooie producten en ingepakt als cadeautje...een aanrader!

Babette Mouallem beoordeelde op 2019-05-28

Snel binnen, erg leuke verpakking en extra service!

Sara Dierckx beoordeelde op 2019-05-28

Maud Vermeulen beoordeelde op 2019-05-26

Nelleke Provoost beoordeelde op 2019-05-25

Heel snelle levering en de broodtrommeljes waren heel leuk ingepakt met nog een gezellig kaartje erbij.

Henrieke Hagewoud-Lenstra beoordeelde op 2019-05-22

Gerlinde Vos beoordeelde op 2019-05-19

Bastaa! Snelle levering. Super leuk ingepakt. Echt een kado om te ontvangen. Heel erg leuk!

Roxanna ten Have beoordeelde op 2019-05-15

Mooie kwaliteit stof en heldere kleuren! Heel tevreden