De Vlonder 203
5427 DG Boekel
+31 (0) 492 32 46 90
KvK 160.73.614

Harry Tiggelovend beoordeelde op 2019-07-01

Snel en adequaat geleverd. Goede kwaliteit product

Erwin Spelier beoordeelde op 2019-07-01

Netjes op tijd geleverd en de bestelling was compleet.

Daniel Kulpa beoordeelde op 2019-07-01

No problems! :)

Janny Raaijmakers beoordeelde op 2019-07-01

Maud Swijnenburg beoordeelde op 2019-06-30

Martine Heemskerk beoordeelde op 2019-06-29

Priscilla van Woensel beoordeelde op 2019-06-29

Dhr. Michiels beoordeelde op 2019-06-29

ben op de open dag geweest en heb mijn ogen uitgekeken naar het grote assortiment, top! had ook mijn printer meegenomen want deze gaf vlekken, Ton aangesproken en zei meteen ik kijk hem morgen wel na en over 2 dagen staat hij voor je klaar. 2 dagen later de printer opgehaald en was weer als nieuw compleet met nieuwe cardridges en schone print kop. Meteen wat spulletjes uit de showroom meegenomen en geweldig geholpen door Ton. Zeker een aanrader dit vertrouwde adres in Boekel.

Judith Riesinger beoordeelde op 2019-06-29

Ria de Kleijn beoordeelde op 2019-06-28

Mijn bestelling heb ik opgehaald tijdens de opening van de Cash and Carry, die deze webshop ook heeft. Een mooie ruimte waarin de artikelen overzichtelijk zijn uitgestald. Zeker een aanrader als je binnen acceptabele afstand van Boekel een bakkersbedrijf hebt.

Jeannette Broekhaus beoordeelde op 2019-06-28

Ingrid Hoekx beoordeelde op 2019-06-28

Corrie van der Horst beoordeelde op 2019-06-28

Snel en vriendelijk geholpen.

Henri de Lau beoordeelde op 2019-06-25

prima geregeld

Vicky Littlejohn beoordeelde op 2019-06-23

Aardige mensen, snelle respons. Perfect verpakt en mooie print! Thanks!

Miriam Gellhaus beoordeelde op 2019-06-23

Yvonne Genefaas beoordeelde op 2019-06-22