Lange Hezelstraat 93
6511CE Nijmegen
+31615888819

8,8

Diets beoordeelde op 2018-12-16

Snelle levering, goede producten. Hondje blij, baasje blij!

Debby beoordeelde op 2018-12-16

Altijd vers

han peek beoordeelde op 2018-12-13

Niet tevreden 2 weken geleden besteld . Nog niets ontvangen , bij navraag krijgt Postnl de schuld

Reactie van Jachtinstinct Dierenvoeding:
Beste Han, bedankt voor je review. Wij vinden deze echter niet terecht. Het is immers daadwerkelijk zo dat er veel gedoe was en is bij PostNL. Dit is niet voor niets steeds in het journaal te zien en in de krant te lezen. Black Friday en Cyber Monday hebben de boel behoorlijk in de war geschopt bij de post. En - alsof dat nog niet genoeg was - gaan de medewerkers nu staken. Daar komt bij dat je op Vlieland woont, waardoor de zaken waarschijnlijk nóg gecompliceerder liggen. Wij hebben je twee keer gebeld om je op de hoogte te brengen van de stand van zaken. Meer konden wij echt niet doen. Op jouw verzoek is het geld inmiddels terugbetaald. Wij betreuren het dat onze klantrelatie zo eindigt. Met huisdiervriendelijke groet, Jachtinstinct Dierenvoeding

S.Heuft beoordeelde op 2018-12-13

het eten is perfect echt maar de levering van het eten is matig. Vaker te laat dan op tijd (binnen 48 uur) soms zelfs verdwenen en als je dan mailt komt je persoonlijke mail in een spam box. Ben nu 2 jaar zeker, misschien nog wel langer, een vast klant maar het blijft hangen en wurgen. Een keer meegemaakt dat ik halverwege een bestelling een fout maakte en werd gelijk gebeld of ik hulp nodig had om de bestelling te voldoen, top dus. Echter als je zelf mailt om te vragen waar de levering blijft lijkt het wel alsof dan pas de tijd ingaat van de 48 uur.
Ja ik blijf bestellen maar please doe iets met je levering!

Reactie van Jachtinstinct Dierenvoeding:
Beste Sabine, wat fijn dat je ons deze feedback geeft! Wij zijn voor de bezorging van ons droogvoer uiteraard ook deels afhankelijk van de postdienst. Als e-mail in een spambox komt, dan kan dit meerdere redenen hebben. Toegegeven, onhandig is het zeker; expres natuurlijk niet! Wij zullen voortaan de spambox beter controleren en de levertijden scherp in de gaten houden! Met huisdiervriendelijke groet, Jachtinstinct Dierenvoeding

dayen snoeck de beet beoordeelde op 2018-12-12

goede service!

JG van Es beoordeelde op 2018-12-06

Bezorgen kwam ruim een uur eerder dan aan gegeven. Heeft gewoon de dozen ( 40 rollen vlees) buiten voor mijn deur in de plensregen neer gezet.
Verder alles prima.

mickey van harneveldt beoordeelde op 2018-12-06

Zeer tevreden!! Via de chat alle vragen direct beantwoord. Goede communicatie over het leveren van de producten. En leuke actie tijdens black friday.

Geke Broers beoordeelde op 2018-12-06

Fijn produkt, Prima terugkoppeling over levering. Top!

trisha vaneker beoordeelde op 2018-12-06

Besteld en op tijd geleverd. Zeer tevreden over alles; communicatie levering en producten

Alje rensema beoordeelde op 2018-12-06

snelle levering, binnen 2 werkdagen

P.zaaijer beoordeelde op 2018-12-06

Goede kwaliteit.
Wist alleen niet wanneer ze kwamen bezorgen en vond het bij de voordeur.
Maar dat zal wel aan mij liggen. Zal wel niet goed gekeken hebben.

Wonnink beoordeelde op 2018-12-06

Dit bedrijf is altijd bereikbaar voor zijn klanten en mocht er iets mis gaat dan wordt het snel hersteld

Leentje de koninck beoordeelde op 2018-12-03

Ging vlot maar honden zijn.niet gek van geperste korrels wel van de anderen

Charlotte van Wanrooij-de Cock beoordeelde op 2018-12-03

De voeding is goed, contact is ook goed. Alleen de levering kan per dorp/stad verschillen.

S. van Minderhout beoordeelde op 2018-11-29

Heel tevreden, ik had het binnen 2 dagen in huis en de kwaliteit is goed.

Susan van de Waal beoordeelde op 2018-11-26

Jachtinstinct bedankt voor de goede service! Wij zijn zeer tevreden over het droogvoer voor zowel de honden als de katten. Één van mijn honden is zwaar allergische voor kip en granen. Met jullie voer heeft ze totaal geen last meer van jeuk of dunne ontlasting. Ze zat al aan de graan vrij voer maar moest wel erg vaak ontlasten per dag zelfs dat is nu gereduceerd naar 1 x per dag Wat inhoud dat er in jullie voer veel zit wat word opgenomen door het lichaam wat dus de ontlasting verminderd. Super blij!! En het belangrijkste dat mijn dieren erg blij zijn!!

els m. de Kok beoordeelde op 2018-11-21

Heb wat proefjes aangevraagd en de honen eten het graag en hebben een goede ontlasting, wat ook heel belangrijk is.

Ellen beoordeelde op 2018-11-21

3 assortimentsdozen besteld. Door een communicatie foutje 1 doos geleverd. Wordt prima opgelost en omdat ik niet zonder hondeneten zat, in overleg gewacht op de volgende leverdatum in onze regio en zijn de overige 2 dozen probleemloos afgeleverd. Het wordt hier ook met smaak gegeten.

D.A. Visscher beoordeelde op 2018-11-20

Ik ben zeer tevreden over het product, mijn pup wil niet anders. Het nadeel is alleen dat ik voeding bestel voor pup/junior wat lang duurt voor het geleverd wordt. Wacht nu 8 dagen en ik hoop het over 2 dagen te krijgen. Daarom heb ik ander vlees moeten kopen wat de hond niet eet.

Reactie van Jachtinstinct Dierenvoeding:
Beste Annika, bedankt voor je bericht. Fijn dat je zo tevreden bent met de producten! De reden dat je wat langer hebt moeten wachten op de bezorging van het verse vlees, is dat we met vaste bezorgdagen werken (zie onze website). Het is van belang dat je uiterlijk op zondagavond bestelt, als je het vlees nog zeker in de direct op die zondag volgende werkweek in huis wilt hebben. Met huisdiervriendelijke groet, Jachtinstinct Dierenvoeding

Pereboom beoordeelde op 2018-11-12

mijn kat vind de brokjes heerlijk en de prijzen zijn niet te duur en de acties zijn geweldig.
Ik had alleen laatst dat ik bij de halloween de extra traktaties niet kreeg. maar dat is prima opgelost.
super blij mee