Bardesiuslaan 9
1851 DZ Heiloo
+31(0)85 105 4102

Jennifer van Lammeren beoordeelde op 2019-07-06

Marleen Verhelst beoordeelde op 2019-07-03

Er was eerst een foutje met de site waardoor ik geen orderbevestiging noch verzendbericht kreeg.
In plaats van terug te mailen, werd ik opgebeld.
Dat is dus erg aangenaam en vertrouwenwekkend.
Oh ja, de producten zijn ook uitstekend!

K De groot beoordeelde op 2019-07-03

Ik ben erg blij met mijn bestelling. Er zat een duidelijke beschrijving bij en het werd snel geleverd. Had 2 losse bestellingen gedaan (per ongeluk iets vergeten) maar werd netjes in 1 keer geleverd. Ook werd er na levering nog gevraagd of alles duidelijk was en ik nog vragen had. Erg fijn!

Daisy Schrandt beoordeelde op 2019-07-02

Snelle verzending en goed verpakt :-)

Simone Dorrepaal beoordeelde op 2019-07-02

Sanne Voogt beoordeelde op 2019-07-01

Charlotte Veer beoordeelde op 2019-06-30

Janet beoordeelde op 2019-06-29

Snelle levering en je krijgt per mail ook veel info over de supplementen. Ze reageren heel snel op vragen die je per mail stelt. Al met al ben ik super tevreden

Reactie van OvaBalance:
Fijn om te horen dat je goed geholpen bent Janet!

shana van vliet beoordeelde op 2019-06-26

ik ben zo blij! Ik ben meer als 1 jaar niet ongesteld geworden na 3 dagen DCI genomen te hebben ben ik weer ongesteld geworden

Reactie van OvaBalance:
Yes Shana, wat goed, daar doen we het voor! Veel succes in het verdere traject.

Jessica Bikker beoordeelde op 2019-06-25

Snelle levering. Over het product kan ik verder nog niet veel zeggen want is net in gebruik

Reactie van OvaBalance:
Hallo Jessica, blij dat je bestelling snel bij je was. En als je wilt, kun je op een later moment nog een product review achterlaten.

Hanne Van Looveren beoordeelde op 2019-06-25

Asha Ahmed beoordeelde op 2019-06-24

Ik ben heel erg tevreden met mijn bestelling , ik heb snel binnen gekregen!. Top service groetjes

Super Asha, thanks!

Angela beoordeelde op 2019-06-23

Priscilla beoordeelde op 2019-06-17

Mijn bestelling was supersnel binnen. Goede en snelle service. Het product tri sense heb ik nog te kort om er iets over te zeggen.

Reactie van OvaBalance:
Hi Priscilla, als je hebt ervaren wat Tri Sense voor je doet en je wilt er iets over kwijt: op onze site kun je makkelijk een recensie kwijt (dat vinden we fijn en als klant krijg je er ook nog wat voor terug!).

Daisy Hommerson beoordeelde op 2019-06-11

chanel dalmulder beoordeelde op 2019-06-10

Heel tevreden. Duidelijke website en snelle levering! Ik zal snel weer bestellen

Reactie van OvaBalance:
We helpen je de volgende keer weer graag Chanel.

Bianca Dikker beoordeelde op 2019-06-04

Zeer tevreden, had het woensdag besteld en de volgende dag in huis! En bij mijn bestelling meteen nog een handig overzicht gekregen hiervan.

Reactie van OvaBalance:
Hallo Bianca, we proberen de informatie die we bij de bestelling doen zo duidelijk mogelijk te maken. Maar altijd geldt: als er nog iets niet duidelijk is, twijfel dan niet om te mailen of bellen.

EH beoordeelde op 2019-06-04

Een bestelling bij OvaBalance was zo geplaatst. Op de duidelijke en overzichtelijke website staat veel informatie. Na het bestellen had ik het product snel in huis. Het product was goed verpakt en wordt sinds 3 dagen gebruikt. Erg benieuwd of het voor mij ook zichtbare veranderingen geeft. Een volgende bestelling zal ik zeker weer bij OvuBalance plaatsen.

Reactie van OvaBalance:
Bedankt voor het delen van je ervaringen, dat waarderen we!

Rita Triekels beoordeelde op 2019-06-02

Heel snelle levering !

Reactie van OvaBalance:
Hallo Rita, we doen altijd ons best om de supplementen zo snel mogelijk bij je te krijgen, weer gelukt dus! :)

Celine Aerts beoordeelde op 2019-05-30