Obrecht 86
2681 JN Monster

9,1

Schipper beoordeelde op 2019-07-01

Je kunt niet bestellen onder een bedrag van € 12,50, dan worden de portokosten te hoog. Ik heb dus voor € 2,50 iets moeten bijbestellen dat ik eigenlijk niet wilde. Dit was de telefonische uitleg.
Op de website staat dateer 24-uur bereikbaarheid is, echter duurde het erg lang voordat ik contact kreeg. Op de achtergrond hoorde ik een hard huilend kind, komt niet erg professioneel over

Reactie van Het Speelgoedpaleis:
Dit is wel een heel droevige beoordeling en lijkt ons niet echt nodig: Er staat nergens dat we 24 uur bereikbaar zijn. Klantenservice is tot 22:00 bereikbaar. Lijkt ons een goede service. Normale bestellingen via PostNL kosten altijd 6,95. U hoeft alleen 3,95 te betalen. Als u bestellingen zou kunnen plaatsen onder de 12,50 zouden we met iedere bestelling onder dit bedrag verlies maken en dus niet lang bestaan. Andere bedrijven kiezen dan vaak voor hogere verzendkosten, of hogere productprijzen. Wij hebben hier voor gekozen. zodat we alle prijzen laag kunnen houden. Lijkt me ook zeker een pluspunt. En ja ....wij hebben ook kinderen....en die zijn meestal wel lief....maar niet altijd.

Rutgers beoordeelde op 2019-07-01

heel tevreden.

Kujundzic beoordeelde op 2019-06-26

Leuk

Wolsink beoordeelde op 2019-06-26

perfecte afhandeling en uiterst snel.

van Dessel beoordeelde op 2019-06-22

Prettige site, leuke spullen en snelle levering.

Moeder beoordeelde op 2019-06-22

Alle schepjes hadden een grote sticker, deze allemaal met wasbenzine moeten verwijderen.

Reactie van Het Speelgoedpaleis:
Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat u de stickers er niet goed af kreeg. We hebben dit onderwerp al eerder behandeld: Het is wettelijk verplicht om de producten te voorzien van een CE keurmerk. Meestal staat het op de verpakking, maar de fabrikant heeft er voor gekozen om de schepjes van stickers te voorzien zodat er minder plastic gebruikt hoeft te worden. (Ook als u deze bij een andere webwinkel besteld is het probleem hetzelfde) Hier kunnen wij dus weinig aan veranderen. Wel kunnen we als tip geven dat ze eraf te krijgen zijn met warm water. Stop ze in een emmer of vul de schepjes met warm water zodat de stickers kunnen los weken. Dit zullen we ook als tip bij de beschrijving plaatsen.

Wieser Brekelmans beoordeelde op 2019-06-22

Prima alles volgens afspraak

van Plateringen beoordeelde op 2019-06-19

Birkhoff beoordeelde op 2019-06-19

Waterfles gekrompen in vaatwasser. Emmer en schep veel kleiner dan verwacht

Reactie van Het Speelgoedpaleis:
Dat vinden we heel vervelend. Er stond ook niet bij de beschrijving dat deze fles in de vaatwasser kon....afmetingen emmer en schep stonden ook op de site en koste maar 0,98 cent. Omdat we altijd goede service willen verlenen hebben we u aangeboden om de fles te vergoeden. Helaas hebben we geen enkele reactie meer van u gehad.

Bianca beoordeelde op 2019-06-14

Snelle levering en precies zo als foto en beschrijving op de website.

Reactie van Het Speelgoedpaleis:
Bedankt voor uw beoordeling. We doen ons uiterste best om het speelgoed van de juiste informatie te voorzien.

van der Velde beoordeelde op 2019-06-11

Heel tevreden: veel keus, goede communicatie, pakket was snel binnen.
Geen aanmerkingen!

de Leeuw beoordeelde op 2019-06-04

Bestelling was makkelijk te plaatsen , levering was vlot en correct. Artikel precies zoals afgebeeld.

Bolwerk beoordeelde op 2019-06-04

Super snelle levering, goede kwaliteit producten!

Tax beoordeelde op 2019-06-04

snel en correct geleverd

Erika Bekema beoordeelde op 2019-06-04

Super!!

Vijver beoordeelde op 2019-06-04

Snelle levering.

van den Berg beoordeelde op 2019-06-03

snelle levering en goed/zorgvuldig ingepakt

Reemers beoordeelde op 2019-05-31

Snelle levering, goed product!

Kerckhaert beoordeelde op 2019-05-29

tevreden, jammer van de dag vertraging in de verzending/aflevering.

Heuvel beoordeelde op 2019-05-28