Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Statenlaan 45
9301RJ Roden

Schmid beoordeelde op 2017-09-23

Prima voor elkaar, het Hue out of home pakket was hier wat goedkoper en werd snel geleverd. Hier zou ik zo weer bestellen.

Martin beoordeelde op 2017-09-02

Op weg om mijn philips hue set uit te breiden, even telefonisch contact opgenomen. Keurig te woord gestaan, goed geholpen en heb nu precies de producten die ik zocht! Aanrader als je goed advies nodig bent!!

Annemie Vermeulen beoordeelde op 2017-08-31

Het product dat ik zocht stond heel voordelig aangeprezen op de site. Snelle reactie gekregen op mijn vragen. Qua verzending is het wel even wennen als je de grote sites als bol.com gewend bent, waar je bij elke statusupdate (je pakje is in behandeling genomen, je pakje wordt verzonden enz.) een automatische mail in je mailbox krijgt. Dat was bij deze site niet het geval en dat is eigenlijk toch wel noodzakelijk in deze tijd. Toch nog een snelle verzending en heel goede feedback gekregen

Chris beoordeelde op 2017-08-30

Heel erg tevreden, Zondag de Philips Hue set Besteld. Dinsdag keurig in huis! Netjes verpakt. Kreeg er een gratis demo led zaklamp bij!

Joran uit Amsterdam beoordeelde op 2017-07-21

We hadden wat vragen over IP waardes, dimmers en Kelvin. De whatsapp werd snel beantwoord, goede uitleg en meedenkend over oplossingen en evt vergeten items. Daarna snelle levering. Alles ronduit perfect en bovengemiddeld goed. Als je wat meer uitleg nodig hebt, raad ik aan te bellen anders blijf je appen. Maar goed whatsapp werkte prima in ons geval. Btw, prijs was ook concurrerend.

Robin beoordeelde op 2017-06-21

Prima, snelle levering volgens afspraak. Duidelijke communicatie en status. Ik zal zeker weer shoppen bij Ledschakel!

diane beoordeelde op 2017-06-21

goede service alles super verpakt en snel geleverd en mijn vraag die ik had werd binnen een dag beantwoord kunnen veel bedrijven nog een voorbeeld aan nemen en philips hue doet het goed zeer tevreden over

Peter beoordeelde op 2017-06-15

Laten we het kort houden, door een storing ging het niet helemaal goed, MAAR na contact te hebben gehad via whattsapp is de storing aan het licht gekomen. Vervolgens opgelost en ik heb mijn bestelling een dagje later dan verwacht in huis gekregen.

Door het goede contact met de verkoper is het voor ons beide goed verlopen.

Ik beveel ledschakel zeker aan, komen de afspraken na en ik ben blij met mijn Philips Hue Out of Home pakket. Een dikke 10 ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Merijn Boers beoordeelde op 2017-06-15

Erg tevreden met de Phillips set! Snelle feedback van de klantenservice.

Jeroen beoordeelde op 2017-06-07

Enkele producten gekocht bij Ledschakel.nl voor het verder automatiseren van mijn woning.
Zeer prettige en snelle communicatie over de mail naar aanleiding van enkele vragen.
Tevens enkele tips ontvangen om de juiste keuze te maken zonder dat ik daar om gevraagd had. Dit bewijst dat een webshop wel degelijk meerwaarde kan hebben door de service gerichtheid waarmee door ledschakel.nl gewerkt wordt!

Anoniem beoordeelde op 2017-06-04

Prima

Mike beoordeelde op 2017-05-29

Nette aanbieding met Philips Hue.
Vlotte levering en uitstekend verpakt

Anjo Helderman beoordeelde op 2017-05-21

Makkelijke pagina, duidelijke omschrijving, overzichtelijk en de bestelling was met 2 dagen binnen kortom tevreden

Herbert van der Poel beoordeelde op 2017-05-21

Snelle levering en goeie producten.

Rik beoordeelde op 2017-05-18

Goeie prijs voor Philips hue set. Snel ontvangen. top

Anoniem beoordeelde op 2017-05-17

Snel ontvangen. Goeie winkel!

Stein beoordeelde op 2017-05-14

Was op zoek naar een led dimmer. maar zag door de bomen het bos niet meer. Ben goed geadviseerd en tevreden met de dimmer. Volgens afspraak geleverd Goed Bedrijf!

Anoniem beoordeelde op 2017-05-13

Goed en snel!

Merijn Boers beoordeelde op 2017-05-13

Super mooie nette webshop. Meerdere lampen besteld. Alles over naar LED! Goeie klantenservice!

Bert van Dijk beoordeelde op 2017-05-10

Ik had een probleem met de verlichting en werd super geholpen
Zeer tevreden over de service !
Bedankt voor de hulp de verlichting is heel mooi in de gang
Tot de volgende keer !!