Zuidwending 165
9644XD Veendam

Hans beoordeelde op 2017-11-14

Makkelijk te bestellen en vervolgens lekker vlot geleverd.

A. Sjoerdsma beoordeelde op 2017-09-14

H.E. de Jonge beoordeelde op 2017-09-07

MTE Bink beoordeelde op 2017-08-30

Anthony beoordeelde op 2017-08-28

Heel vriendelijk werd direct geholpen via de live chat en bestelling was in een mum van tijd klaar en op maat gemaakt super tevreden over de mensen van hamradioshack doe zo verder ik raad jullie zeker aan top

Reactie van Portofoonwereld:
Beste Anthony,
Hartelijk dank voor je positieve reactie! Wij zullen ons best blijven doen een zo goed mogelijke service te verlenen. Fijn dat je tevreden over ons bent. Zegt het voort.
M.vr.gr,
Arjan

R Van der harst beoordeelde op 2017-07-05

Zeer tevreden eindelijk een bedrijf dat zijn afspraken na komt

Reactie van Portofoonwereld:
Beste heer Van der Harst,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback.
Het is voor ons vanzelfsprekend om afspraken na te komen.
Hopelijk zien we u nogmaals terug in onze winkel.
M.vr.gr, Ajan.

R. van Oort beoordeelde op 2017-06-05

T. Cuijlenborg beoordeelde op 2017-06-04

goede service

O. Maatje beoordeelde op 2017-06-02

H. Traa beoordeelde op 2017-06-01

Zeer tevrede over de levering en service

Stan beoordeelde op 2017-06-01

Prima communicatie en vlotte levering!