Industrieweg 7
3881 LB Putten

Anoniem beoordeelde op 2019-09-09

Gabriele Bergers beoordeelde op 2019-09-09

super easy online order and super fast delivery- beautiful plates! Already ordered several times- every time the best experience

Anonymous beoordeelde op 2019-09-09

Anoniem beoordeelde op 2019-09-09

Anonymous beoordeelde op 2019-09-09

Anonymous beoordeelde op 2019-09-08

A pieters beoordeelde op 2019-09-08

Snelle levering en goed verpakt

Michelle beoordeelde op 2019-09-08

Beautiful merchandise and arrived on time.

Renate Limburg beoordeelde op 2019-09-07

Mooie website met mooie producten die van een goede kwaliteit zijn. Ik heb in het verleden vaker souvenirs meegenomen naar mensen in het buitenland, maar meestal was het kwalitatief niet zo heel best. Aangezien we voor veel mensen iets meenemen, kunnen we het per persoon niet al te duur maken. De producten van Heinen zijn mooi voor een redelijke prijs. Onze vrienden in Amerika waren er erg blij mee (en ze hebben al heel wat meuk van ons gehad, hahaha!).

Anoniem beoordeelde op 2019-09-07

Anoniem beoordeelde op 2019-09-07

Nicky beoordeelde op 2019-09-05

Easy to order, arrived home when said it would and all in one piece.

Anoniem beoordeelde op 2019-09-05

Anonymous beoordeelde op 2019-09-04

Anonymous beoordeelde op 2019-09-03

Anoniem beoordeelde op 2019-09-02

Anonymous beoordeelde op 2019-09-02

Carla F beoordeelde op 2019-09-02

Leuke produkten, snelle levering.

Trevor Hamilton beoordeelde op 2019-09-02

ordered on Tues arrived on Fri how fantastic such great service thank you

Claudia Beers beoordeelde op 2019-09-01

Snelle persoonlijke service voor een bezorging in VS.