Zeedijk 6

Nick van Leeuwen beoordeelde op 2019-01-10

Goeie producten!

D van Zandwijk beoordeelde op 2019-01-10

Rob Kamphuis beoordeelde op 2019-01-02

Goede communicatie en snelle levering

Jeroen Bresser beoordeelde op 2018-10-24

Supersnel bezorgd en goede kwaliteit producten

john cappetijn beoordeelde op 2018-10-24

john cappetijn beoordeelde op 2018-10-02

Yoni Mortier beoordeelde op 2018-10-01

M.J.J Breezan beoordeelde op 2018-05-03

Goede producten en goede kwaliteit/service. Afgehaald bij magazijn, aardige mensen!

Brad beoordeelde op 2018-04-25

goede kwaliteit producten! Staat volgens mij nergens op de site maar zo goed als laagste prijs garantie. Nergens zijn de producten goedkoper te vinden dan op deze site. Producten worden supersnel geleverd en heel discreet verpakt. Klantenservice is goed te bereiken en denkt mee waar nodig. Echt een top winkel als je het mij vraagt.

colia donato beoordeelde op 2018-03-13

H. uit Breda beoordeelde op 2017-09-30

Goede webshop! Mijn bestelling was netjes verpakt en snel geleverd.