Toermalijnstraat 6
1812RL Alkmaar

Dejongh Electrics bvba beoordeelde op 2019-08-19

Reactie van 123pompshop.nl:
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Rooij beoordeelde op 2019-08-18

Haterd beoordeelde op 2019-08-18

Snel en netjes geleverd

Emmelkamp beoordeelde op 2019-08-15

Snelle levering van de pomp tijdklok. Hoe deze in de praktijk ten voordele werkt moeten we nog even afwachten.

Reactie van 123pompshop.nl:
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop!

Schoot beoordeelde op 2019-08-15

Kokken beoordeelde op 2019-08-14

VDS+ vetrouwd verbouwen beoordeelde op 2019-08-11

Betrouwbare site en een snelle levering

Janse beoordeelde op 2019-08-07

MTS "The Hil" beoordeelde op 2019-08-07

snelle bediening. Bedankt.

westerbeek beoordeelde op 2019-08-06

Top.

AB Total service beoordeelde op 2019-08-05

Reactie van 123pompshop.nl:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Perk beoordeelde op 2019-07-29

's middags besteld en volgende dag geleverd, we hebben nog geen 24 uur zonder pomp gezeten. Aanrader !\
Nogmaals veel dank !

Reactie van 123pompshop.nl:
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en veel plezier met uw aankoop gewenst!

Keukenstel - montagebedrijf v Tillo beoordeelde op 2019-07-27

Reactie van 123pompshop.nl:
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en veel plezier met uw aankoop gewenst!

Leunissen beoordeelde op 2019-07-25

Stevens beoordeelde op 2019-07-25

Kreeg keurig antwoord op aantal gestelde vragen. Bestelde pomp voldoet aan de eisen

Out beoordeelde op 2019-07-23

H.M. beoordeelde op 2019-07-23

Geleverd als afgesproken.

Vrasdonk beoordeelde op 2019-07-20

Besteld en volgende dag ontvangen. Prima service zoals beschreven.

Posthumus Meyjes beoordeelde op 2019-07-20

Behulpzaam, snelle correcte afhandeling van bestelling!!

H.H.J. Stevens & Partners BV beoordeelde op 2019-07-19

Reactie van 123pompshop.nl:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.