Oostzijde 302
1508ET Zaandam

ReviewSpot 23 9,8

Rutger en Janneke beoordeelde op 2019-07-18

Beste Zenon en Iryna

Gisteren , hebben we het schilderij ontvangen. In het echt is die nog veel mooier.WAUW! Wat hebben jullie een prachtig kunstwerk geschilderd! We zijn er heel erg blij mee!

Henri beoordeelde op 2019-07-10

Goedemorgen Zenon,

​Mijn vrouw vindt het schilderij erg mooi.

Een uniek cadeau en heeft een mooi plekje in de kamer gekregen.

Nogmaals bedankt!
Groeten,

Henri Siebeling

PAULINE beoordeelde op 2019-07-10

Hoi Zenon en Irene

ik heb het schilderij ontvangen en ik moet u zeggen.......

GEWELDIG WAT PRACHTIG!!!

wat heeft u het mooi gedaan en ben u echt dankbaar hiervoor​
Ik moest zelf een traantje wegpinken
Benieuwd wat de ontvanger ervan vindt volgende week

Een hele fijne vakantie!!

Geniet er lekker van

Groetjes
Pauline

Anna beoordeelde op 2019-05-24

Het team Zenon heeft voor ons een schilderij gemaakt van ons hondje Nadya.
Een verjaardags geschenk voor mijn man.
Zo ontzettend blij met het resultaat, gewoon geen woorden voor.
Prachtig geschilderd en precies zoals ze is.
Nogmaals hartelijk dank voor jullie inzet.
Lieve groetjes , Anna.

Teëna beoordeelde op 2019-05-01

Beste Zenon,

Wat een prachtig schilderij.

We hebben het gister overhandigd en zij (maar wij ook) zijn zeer onder de indruk.

Hartelijk voor het vervaardigen hiervan!

Ik zal jullie in gedachte houden voor als ik ooit nog zo iets nodig heb, of iemand hierover hoor.

Teëna

Michel van Kas beoordeelde op 2019-04-25

Beste Zenon

Nogmaals ontzettend bedankt voor de prachtige schilderijen van onze kinderen, je hebt hun karakter en ziel er duidelijk ingebracht.

Groeten,

Michel van Kas

Beste Michel,
Hartelijk bedankt voor uw interesse in onze kunst, Hopelijk krijgt het schilderij een mooi plekje.

Joris beoordeelde op 2019-04-25

Ik heb dit prachtige schilderij afgelopen vrijdag ontvangen. Wat een bijzondere verrassing! Een rollercoaster aan emoties bij het zien van onze lieve zoon….zo treffend weergegeven….Heel, heel dankbaar zijn wij voor deze blijvende herinnering! Weet er verder geen woorden aan te geven.

Beste Joris,

Ronald beoordeelde op 2019-04-11

Zenon heeft een mooi, modern schilderij gemaakt voor mijn vrouw van een foto waar we samen op staan. Bedankt, ze was er blij mee!

Beste Ronald,

Marcus beoordeelde op 2019-04-08

We zijn er nog steeds ongelofelijk blij mee! En iedereen die het schilderij ziet, vindt het werkelijk prachtig.

Beste Marcus,

Familie Pos beoordeelde op 2019-04-07

Beste Zenon
In een woord geweldig. Wat heb jij dit mooi geschilderd. Super super bedankt.

Beste Familie Pos,

Paula beoordeelde op 2019-03-29

Beste Zenon

Dank u het schilderij is gisteren geleverd! Het ziet er nog mooier uit in het echt.

Beste Paula,

Nick beoordeelde op 2019-03-25

Hoi Zenon,

Ziet er super uit! Dankjwel.

Groet,
Nick

Beste Nick,

Yolande beoordeelde op 2019-03-20

Beste Zenon en Irine
Schilderij goed ontvangen.
Bedankt voorhet prachtige kunstwerk.

Mvg,

Yolande

Beste Yolande,

Leon beoordeelde op 2019-03-20

Wij zijn super tevreden met het schilderij. Hij is echt heel erg mooi geworden. Bedankt dat je mijn idee naar een schilderij over hebt kunnen brengen.

Beste Leon,

Melanie beoordeelde op 2019-03-02

Goedemiddag Zenon en Irene

Tijdens mijn vakantie is het schilderij inderdaad binnengekomen. Het ziet er fantastisch uit.

Hartelijk dank voor het maken en afleveren!

Beste Melanie,

C V Soest janvsoest@ beoordeelde op 2019-02-17

Rond uit slecht geen gezichtsuitdrukkingen plastic achtig dat hang je niet aan de muur .

Beste mevrouw Soest,

Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het heel jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Het schilderij hebben wij op basis van uw doorgegeven stijl, fantasie en inspiratie gecreëerd. Ondanks u het schilderij niet hebt gezien, heeft u toch besloten deze te annuleren. Erg jammer maar wij hopen dat u iemand anders vindt die een schilderij voor u kunt maken naar uw wens.

Irene en Zenon

Melvin en debby beoordeelde op 2018-09-22

Hoi zenon
Ik wil je nog bedanken voor het hele mooie schilderij.
Krijg heel veel mooie reacties over jou creatie en unieke manier van vragen via een schilderij. Super bedankt nogmaals voor het mee denken en creeeren van deze voor ons hele speciale herinnering.

Groeten
Melvin en debby

Simone beoordeelde op 2018-07-18

Ontzettend tevreden over het schilderij. Votte communicatie en goede opvolging, buiten verwachting goed geschilderd. Bedankt Zenon & Irene

Groeten Wesley

Simone beoordeelde op 2018-05-07

Beste Zenon, ik wil jullie heel hartelijk bedanken. Het schilderij is zo ontzettend mooi! Ik ben er zo geweldig blij mee. Echt dikke complimenten! Vanavond ga ik het geven. Op de foto vond ik het al schitterend maar in het echt is het nog veel beter.
Vriendelijke groet,
Simone

Wouter en Robin beoordeelde op 2018-04-09

Wij zijn super tevreden met een prachtig portret schilderij van onze dochter. De stijl, de afwerking het is echt exact een kopie van haar. Ontzettend bijzonder. Het zijn hele vriendelijke mensen die al je vragen snel beantwoorden. Wij hebben al het contact via de mail gehad en dat is prima verlopen.