Kweekgrasstraat 28

Google Plus/Places - 9,2

avdn beoordeelde op 2019-07-15

Transport van België naar Nederland duurde lang - omgekeerd ging het sneller

Reactie van Probello B.V.:
Beste avdn, bedankt voor je feedback, ik heb het doorgegeven aan BPost Belgiƫ.

Anouk beoordeelde op 2019-07-14

duidelijke communicatie, snel afgehandeld, betrouwbaar, goede kwaliteit

Reactie van Probello B.V.:
Beste Anouk, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Martin Vranken beoordeelde op 2019-07-12

Perfecte herstelling en service. Enkel Bpost liet het afweten: 5 werkdagen om mijn toestel uit België naar Nederland te versturen!

Reactie van Probello B.V.:
Beste Martin, erg jammer om te horen van Bpost, we hebben direct een klacht bijze ingediend. Verder fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Bedankt!

M.J. Eradus-Lilienthal beoordeelde op 2019-07-12

Mijn scherm was kapot gevallen dus opgestuurd en binnen een week had ik mijn telefoon terug. Met elke stap die ze deden werd ik op de hoogte gehouden dmv een email. Super service!!

Reactie van Probello B.V.:
Beste M.J., dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Ferdi beoordeelde op 2019-07-12

Fijne en snelle dienstverlening. Je wordt goed op de hoogte gehouden met notificaties per mail. Uitvoer van de reparatie is goed.

Reactie van Probello B.V.:
Beste Ferdi, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Hans Huls beoordeelde op 2019-07-11

Zeer tevreden, Betrof reparatie iPad Pro groot scherm. Binnen 3 dagen weer ok retour, met tussentijds meerdere tijdige afstemmingen en voortgangsberichten, waardoor het vertrouwd en zonder zorgen verliep

Reactie van Probello B.V.:
Beste Hans, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Tim beoordeelde op 2019-07-10

Super handige en snelle manier om zeker te zijn van goede herstelling.
Toestel aanmelden, verzendlabel afprinten, toestel in box afgeven bij post, via site vorderingen opvolgen en na betaling binnen de week weer in de bus.
Thx

Reactie van Probello B.V.:
Beste Tim, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Jolanda Zwolsman beoordeelde op 2019-07-10

Heel tevreden. Telefoon opgestuurd en ik werd per mail op de hoogte gehouden dat mijn telefoon binnen was gekomen, dat hij gerepareerd werd en toen ik had betaald werd hij netjes terug gebracht door de pakketbezorger.

Reactie van Probello B.V.:
Beste Jolanda, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Danny Vercruysse beoordeelde op 2019-07-10

In een week goed en snel hersteld en thuisgebracht, proficiat

Reactie van Probello B.V.:
Beste Danny, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Ingrid beoordeelde op 2019-07-10

Snelle service , mooi dat jezelf de afspraak kan inplannen . Iets minders zijn misschien de kosten.

Reactie van Probello B.V.:
Beste Ingrid, jammer dat je niet tevreden bent over onze tarieven. Wij werken met originele onderdelen en bieden een levenslange garantie op de reparatie. Wij proberen onze tarieven zo scherp mogelijk te maken en te houden. Fijn in ieder geval om te horen dat je tevreden bent over onze service. Bedankt!

Martijn van Leeuwen beoordeelde op 2019-07-02

Snelle, duidelijke en uitstekende service!

Reactie van Probello B.V.:
Beste Martijn, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Lars beoordeelde op 2019-06-28

Via de website kan je een specifieke afspraak maken en je wordt snel en vakkundig geholpen. Goed bereikbaar, gratis parkeren en een bakje koffie.

Reactie van Probello B.V.:
Beste Lars, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Wim Schuiten beoordeelde op 2019-06-28

Ik had mijn Nokia 7 plus ter reparatie aangeboden. Helaas was deze niet meer te repareren. Ik werd hierover gebeld door Pim Baank. Ondanks dat mijn toestel niet meer te repareren was bood hij mij een zeer mooie oplossing door een andere Nokia 7 plus aan te bieden met inruil van mijn oude toestel tegen een meer dan schappelijke prijs. Ik ben zeer tevreden met deze oplossing. Het ophalen en retour zenden van de telefoon verliep vlot en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je reparatie. Ik zal zeker een volgende keer (hopelijk ver in de toekomst ;-) weer van hun diensten gebruik maken.

Reactie van Probello B.V.:
Beste Wim, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Erik beoordeelde op 2019-06-28

Ze komen na wat ze beloven
Vandaag verstuurd
3 dagen later gerepareerd retour

Reactie van Probello B.V.:
Beste Erik, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

jeroen bosman beoordeelde op 2019-06-28

Prima, zeer snelle service, goede reparatie. Zeer nauwkeurig geinformeerd over de voortgang van de reparatie.

Reactie van Probello B.V.:
Beste Jeroen, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Linda beoordeelde op 2019-06-28

Goed direct contact, pro-actief, boven verwachting

Reactie van Probello B.V.:
Beste Linda, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Jopje beoordeelde op 2019-06-28

Heel tevreden, snelle reparatie

Reactie van Probello B.V.:
Beste Jopje, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Erick beoordeelde op 2019-06-28

Snel, goed en vriendelijk

Reactie van Probello B.V.:
Beste Erick, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Pierre beoordeelde op 2019-06-28

Snel vlot correct fijne herstelling kortom topp

Reactie van Probello B.V.:
Beste Pierre, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!

Jacco beoordeelde op 2019-06-28

Zeer snelle service zelfs als je aan de andere kant van Nederland woont
En je word netjes op de hoogte gehouden

Reactie van Probello B.V.:
Beste Jacco, dat vinden wij fijn om te horen. Bedankt!