´s Gravenzandseweg 20 M

9,9

Lea Bossers beoordeelde op 2018-02-28

Goede en snelle service

Roland beoordeelde op 2018-02-28

Heb alleen maar goede berichten over Monique van Ooyen en haar bedrijf.
Doe zelf ook veel met computers en bestel soms via haar hardware.
Ik ben zeer tevreden,Monique Ga zo door en wij zullen elkaar nog vaak zien.

Tim beoordeelde op 2018-02-28

Top service en producten!!

jarrin beoordeelde op 2018-02-28

super snelle bezorg , keurig verpakt..precies zoals het op internet stond

Bram Brouwer beoordeelde op 2018-02-28

Snelle levering, HP beeldscherm in zeer goede staat met voeding en video kabels, en not2much!

Vast Grafisch beoordeelde op 2018-02-28

Ik zocht nog een 2e HP ZR22w IPS monitor zodat ik een dubbel bureaublad heb. Met name voor gebruik bij fotobewerking is dit een erg goed scherm. Deze heb ik nu bij Not2Much gekocht. Deze was goed verpakt en op tijd geleverd. Monitor is top!

theo tukker beoordeelde op 2018-02-28

begin juli een laptop besteld voor mijn zoon . super service netjes verpakt en snel geleverd . voor de aankoop nog telefonisch contact gehad en informatie gekregen .

ik ben super tevreden.

Peter Knijnenburg beoordeelde op 2018-02-28

Deze week een mooie Dell computer gekocht, voor een leuke prijs. Vakkundig geholpen. Deze zaak kan ik aanbevelen.

Marco Drioel beoordeelde op 2018-02-28

Wat kan ik zeggen , onze ,Monique levert al enige jaren computeronderdelen bij mij en pcs.Ze is niet duur met het aangebodene en snelle levering. Elke keer kom ik wederom terug bij haar omdat de klant bij dit bedrijf nog koning is en voor schappelijke prijzen wordt beloond.

Hans Bons beoordeelde op 2018-02-28

Top service!! Zeer goede laptop aangeschaft, die loopt als een zonnetje! Erg blij mee, maar vooral met de vriendelijke, snelle, zeer kundige en adequate dienstverlening. Een adres om terug te komen en te blijven! Het betere adres!!

Nico.K beoordeelde op 2018-02-28

ik heb een gebruikte laptop gekocht voor het vrijwilligerswerk. er waren wat onduidelijkheden bij het betalen. de afhandeling is net als de laptop SUPER! dank je wel.

C de Ruiter beoordeelde op 2018-02-28

Snelle levering, toetsenbord in goede orde ontvangen, kortom heel tevreden.

Jeroen S beoordeelde op 2018-02-28

Ik heb hier 2 gebruikte laptops aangeschaft en zijn na een maand nog steeds dik tevreden met de laptops.
De service is zeer goed en vragen via de mail wordt snel op gereageerd.
Ik was iets vergeten mee te nemen en dat is netjes persoonlijk bij mij thuis bezorgt!
Kortom tevreden en zal er zeker terug komen.

W.Baaan beoordeelde op 2018-02-28

Voor mijn schotelontvanger al eerder een harde schijf gekocht De tweede en derde harde schijfHD recorder hier ook gekocht met name door de service en ondersteuning ,prijs en levering,fijn zaken doen zo ,TOP aanrader!!!

J Bosma beoordeelde op 2018-02-28

Was opzoek naar twee setjes gebruiktetoetsenborden muizen. Een setje usb eneen setje ps2 voor reparatie doeleinden.Heb twee goede setjes gekregen en vooreen leuk prijs dus Not2Mutch !!!Ben tevreden over het product en de prijsen de snelle levering.Dusss tevreden klant.

Tijn beoordeelde op 2018-02-28

Top service voor een mooie prijs. Oude Dell kan weer verder met een gebruikte voeding via Not2Much!

Thnx!! :D

Paul van Haren beoordeelde op 2018-02-28

Enige tijd geleden overleed de voeding van mijn Dell desktop. Na zes jaar trouwe dienst was het zo ver. Not2Much had eenzelfde exemplaar in de aanbieding. Voor een schappelijk bedrag as deze voeding een dag later in huis. Een kwartiertje schroeven en mijn desktop deed het weer helemaal.

Bart en Karin beoordeelde op 2018-02-28

Hoi Monique wil je ENORM bedanken voor de snelle levering van de mega pc. Ben er heel erg blij mee en hebben je site al flink gedeeld en zullen dat blijven doen. We raden iedereen aan om naar jou te komen! In de toekomst als we iets nodig hebben komen we eerst hier kijken! Dank je wel! Groetjes Bart en Karin

Jeroen beoordeelde op 2018-02-28

Anderhalf jaar geleden 2x een gebruikte HP laptop gekocht. Beide machines werken nog steeds zonder problemen. Kortom na zo'n lange tijd kan ik pas echt zeggen Zeer tevreden

Masonrerly beoordeelde op 2018-02-28

There is obviously a bundle to know about this. I think you made certain nice points in features also.
Keep working ,great job!