pastoor vinkesteijnstraat 62
0620890328

Ton Smulders beoordeelde op 2019-01-04

Geweldige service!

Reactie van Media Devices Dieleman:
bedankt voor uw review, heel veel plezier met uw aankoop.

Jeroen Jansen beoordeelde op 2019-01-03

Dag voor kerst besteld en donderdag na kerst bezorgd en prima advies voor de koop

Reactie van Media Devices Dieleman:
bedankt voor uw review, heel veel plezier met uw aankoop.

Willem beoordeelde op 2018-12-23

Er wordt heel snel geregeerd op mails en vragen. Het product had helaas een fout, maar dat is snel en adequaat en geheel naar tevredenheid opgelost. En het product, een Minix mini PC, is voor onze toepassing helemaal goed.

Reactie van Media Devices Dieleman:
Bedankt voor uw reactie, fijn op te lezen dat u tevreden bent met uw Minix en met onze services. Heel veel plezier met uw aankoop

Hans Jansen beoordeelde op 2018-12-12

Rene Janssen beoordeelde op 2018-12-11

Ronny Dulfer beoordeelde op 2018-12-07

Timmerbedrijf DVDZ beoordeelde op 2018-11-04

Calcolare Boekhoud beoordeelde op 2018-10-28

Goeie service, snelle installatie, zeker aan te raden

Reactie van Media Devices Dieleman:
Bedankt voor uw reactie. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze services.
Heel veel plezier met uw aankoop

Leo van der Toorn beoordeelde op 2018-10-28

Na een afspraak gemaakt te hebben kon ik langs komen om de laatste updates te verkrijgen voor mijn Minix. Zeer vriendelijk geholpen en advies meegekregen over de mogelijkheden. Serieuze verkoper gaf mij veel vertrouwen over deze zaak. Voor mij een aanrader.

Reactie van Media Devices Dieleman:
Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Klanten ondersteuning staat bij mij heel hoog op het lijstje. Heel veel plezier met u aankoop.

M Heezen beoordeelde op 2018-10-17

Melroy Volkman beoordeelde op 2018-09-20

Thijs Kool beoordeelde op 2018-09-18

Jeffrey Brenkman beoordeelde op 2018-09-06

Zeer positieve ervaring met Media Devices Dieleman.
Ben vanaf het eerste moment zeer vakkundig door Francois te woord gestaan en hij heeft mij ook naar tevredenheid geholpen nadat ik een verkeerde bestelling had geplaatst.
Ben daardoor ook zeer tevreden met de service die hij levert en kan en zal dit bedrijf dan ook bij eenieder aanbevelen.

Reactie van Media Devices Dieleman:
Beste Jeffrey, wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier met je aankoop. Vragen stel ze gerust !

Frank Lippits beoordeelde op 2018-08-28

de Poorter beoordeelde op 2018-08-23

Zeer correcte, snelle service. Francois heeft mijn mediaplayer, net voor zijn vakantie, geupdated! De wijze van contact was zeer plezierig. DHL was het pakket kwijt, maar de manier van communiceren van mediaservice hierover was perfect!(Francois was zelfs tijdens zijn vakantie bereikbaar). Heel even kunnen testen, maar alles lijkt prima te werken!
MEdiaservice is zeker een aanrader. Snel en prima kwaliteit!

Reactie van Media Devices Dieleman:
Heel erg bedankt voor uw review, Ik stel het zeer op prijs. Blij om te horen dat u te vrede bent. veel plezier met uw aankoop.

P. van Gameren beoordeelde op 2018-08-19

Ik werd door Mediaservice zeer correct te woord gestaan en uitstekend geholpen. Topservice.
Bedankt !

Reactie van Media Devices Dieleman:
bedankt voor uw reactie, fijn om te horen dat u tevreden bent.
Goede klantondersteuning is voor ons heel belangrijk !

Guido de Kleijn beoordeelde op 2018-07-29

Snelle service/ verzending en vakkundige uitleg.

Reactie van Media Devices Dieleman:
Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Een hele fijne dag

Peter Jansen beoordeelde op 2018-06-25

Ralph Bouwmeester beoordeelde op 2018-06-16

Zeer goede service

Reactie van Media Devices Dieleman:
Bedankt voor uw reactie, veel plezier met uw aankoop

Theun Dieleman beoordeelde op 2018-05-16

Reactie van Media Devices Dieleman:
bedankt voor uw beoordeling, blij te lezen dat u tevreden bent. veel plezier met uw aankoop