Bosserheide 13

Voor 6000 euro eik besteld allemaal krom

Peter Geels beoordeelde op 2019-06-30

Prima!

Wouter koopmans beoordeelde op 2019-06-29

Perfecte eikenhouten balk geleverd voor eigenbouw pergola.
Snelle levering!
Top Houtvakman

Wouter

Roeland Oste beoordeelde op 2019-06-28

Vlot besteld, vlot geleverd en mooi hout.

Peter Middelkoop beoordeelde op 2019-06-27

Het bestelde hout is keurig volgens afspraak geleverd.

Marco Leeggangers beoordeelde op 2019-06-27

Tevreden goed hout

Jeroen van Hulst beoordeelde op 2019-06-26

Trage levering bij bestellen van eiken houten planken. Contact opgenomen. Er werd beloofd dat er in week 24 bezorgd zou worden. Dit werd week 25. Lastige chauffeur met lossen was het kersje op de taart.

Eric Kersten beoordeelde op 2019-06-25

Prima levering en kwaliteit

Marcel Scipio beoordeelde op 2019-06-25

Eiken plank besteld, voor in de keuken. Precies wat wij wilde.

R. van de Kerkhof beoordeelde op 2019-06-25

Helaas langere levertijd op de eilen rabatdelen maar hierdoor gratis bezoegd! super service !

Sander Wolfs beoordeelde op 2019-06-25

De geleverde materialen zijn prima in orde en oprijd geleverd. Echter de werkzaamheden waren veel te zwaar voor de chauffeur. In de mail staat dat er assistentie nodig is bij uitladen. In ons geval hebben we hier met aantal personen aan meegedragen.

Aljosja Seijsener beoordeelde op 2019-06-25

Prima service van de Houtvakman, ik kan niet anders zeggen. En de levering met zo een grote vrachtwagen ging ook prima in de toch wel nauwe straatjes bij ons in de buurt.

Robert van Dongen beoordeelde op 2019-06-25

Na communicatie met het afhaal adres was afgesproken dat ik de bestelling een week later zou ophalen dan in eerste instantie aangegeven. Bij aankomst lag de bestelling niet klaar!? Tot mijn grote verbazing werd er nat hout onder een zijl vandaan getrokken. Voor de prijs van het hout verwacht ik een rechte kwaliteit, dit was bij de meeste planken niet het geval.

Raymond Niezink beoordeelde op 2019-06-23

Mooie kwaliteit hout ontvangen. Ik had de verkeerde maten opgegeven op de website. Na telefonisch contact netjes opgelost. Prima levering op het oprit. Erg tevreden

Peter Hoondert beoordeelde op 2019-06-22

Zeer tervreden, snel geleverd volgens afspraak.

Roy Blenderman beoordeelde op 2019-06-22

Heel tevreden, mooi rustiek eiken en precies volgens afspraak bezorgt.

Albert de Rooij beoordeelde op 2019-06-21

Súper snel, makkelijk besteld, duidelijke communicatie en prachtige kwaliteit!!

Lucas Banen beoordeelde op 2019-06-20

Had verwacht dat het hout gladder zou zijn. Het is vrij ruw. Zitten veel scheluw delen bij en al wat krom gebogen. Heb er nog veel werk aan met schuren en schaven.

Omni-Roof N.V. beoordeelde op 2019-06-20

Perfect afgehandeld !

Marc Van de Woestyne beoordeelde op 2019-06-18

Perfecte levering. Goede kwaliteit. Korte levertijd.