Mary Beystraat 1

Google Plus/Places - 9,0
Bol.com 19 9,4

R Borst beoordeelde op 2019-07-20

Roland te Koppel beoordeelde op 2019-07-20

Prima webwinkel. Groot assortiment, snelle levering.

Marco Gokke beoordeelde op 2019-07-19

nancy bosmans beoordeelde op 2019-07-18

Alles op tijd . 1 artikel niet in voorraad maar eerst gevraagd of het een zndere kleur mocht zijn . Perfect op tijd

Susan Janssen - van den Bekerom beoordeelde op 2019-07-17

Fijne webshop, goede service bij contact en de spullen zijn van goede kwaliteit.

F Bezembinder beoordeelde op 2019-07-14

Snelle levering, mooie spullen, geven telefonisch goed advies en zijn goed bereikbaar en betrouwbaar.

Frank Tegelaar beoordeelde op 2019-07-12

Ruime keuze tegen goede prijs. Kwaliteits artikelen. Makkelijk bestellen en levering is snel.

Otto nagelmakers beoordeelde op 2019-07-11

Kevin Koopman beoordeelde op 2019-07-10

Floris de Knikker beoordeelde op 2019-07-07

Baer Nagelmakers beoordeelde op 2019-07-06

Jan Majoor beoordeelde op 2019-07-05

Nick Goedhart beoordeelde op 2019-07-05

Reactie van DartshopLeiden:
Goede middag, wat vervelend dat u uw bestelling 1 ster heeft gegeven. Kunt u misschien met feedback aangeven waarom u niet tevreden bent met uw bestelling? M.v.g. Team Dartshopleiden.

Neeltje Luinenburg beoordeelde op 2019-07-04

Dennis Smit beoordeelde op 2019-07-01

prima op tijd
netjes verpakt
goede kwaliteit

Colin Coenderman beoordeelde op 2019-07-01

Tevreden, verpakking was wel wat gehavend.

Daan van Dijkhuizen beoordeelde op 2019-06-30

Reactie van DartshopLeiden:
Goedendag,
Helaas heeft Postnl aangegeven teveel last te hebben van de hitte, waardoor uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Onze excuses voor deze overlast.

michiel hildering beoordeelde op 2019-06-27

Jorick Frigge beoordeelde op 2019-06-27

J. P. J. Peeters beoordeelde op 2019-06-25

De geleverde surround was van slechte kwaliteit: een rond stuk schuimboard.... En dat voor ruim € 20,--