bergse dorpsstraat 103b
3054GC rotterdam
KvK 63209829

8,8

Helene van Vliet Lambregts beoordeelde op 2019-08-13

Zeer tevreden. Snel geleverd.

Th.M. Vrolijks beoordeelde op 2019-08-13

Het artikel pasten niet , het artikel is terug gestuurd.

Harm beoordeelde op 2019-08-12

In het weekend een paar Grisport Summit wandelschoenen besteld, want ik kon ze niet goedkoper dan hier. Dinsdag had ik ze al binnen. Super tevreden met de schoenen, maar ook super tevreden met shoeplace!

A Bos beoordeelde op 2019-08-08

Zeer tevreden. Snel geleverd.

Jan Thomassen beoordeelde op 2019-08-06

Snelle en accurate levering. Ook omruiling ivm maat is snel geregeld. Alleen nog wachten op het retourbedrag

Willem Schippers beoordeelde op 2019-08-05

Zoals het artikel beschreven is, zo is het in werkelijkheid. Booij dat ik het besteld heb.

Veronique Welgraaf beoordeelde op 2019-08-03

Goede service en snelle levering in goede verpakking

Sjaak Jansen beoordeelde op 2019-07-29

Er stond dat de schoenen niet op voorraad waren en dat het 6/8 dagen zou duren maar na 2 dagen al bericht dat ze er waren

M Glerum beoordeelde op 2019-07-29

Maat wat moeilijk te kiezen. Misschien handig om bin
J de maten van de rubber klompen te zetten of ze groot of klein uitvallen.

Hst beoordeelde op 2019-07-27

snel geleverd, schoen zoals op website omschreven,

Ilona beoordeelde op 2019-07-27

Schoenen pasten niet... terugsturen was een drama. Vriendelijke medewerksters klantenservice, zonder meer, maar die mogen niet afwijken van protocollen.

Je MOET een werkende printer hebben als je wat terug moet sturen of je betaalt zelf (uit coulance) de helft van de verzendkosten. Dat was althans het antwoord van de klantenservice.

Nou heb ik geen werkende printer en eigenlijk niemand in mn familie en vriendenkring... verstopte inktkanaaltjes... te dure cartridges en er wordt digitaal gedeeld.

Formele klacht ingediend en toen ging het snel en correct. Ik mocht het pakket nu wel terugsturen via post.nl

Inmiddels had mn zus al toegezegd dat ze op haar werk het etiket zou uitprinten en mij dit per snailmail aan mij zou toesturen.

Dus uiteindelijk correct opgelost. Het was prettig te horen dat het bedrijf de retourservice nog eens goed onder de loep zou nemen. Jammer dat het zoveel kruim kostte

Thijs van Kempen beoordeelde op 2019-07-26

Zonder poeha alles afgewerkt

E. Akkerman beoordeelde op 2019-07-25

Prima maar eigen schuld,had graag wit willen heb ,maar verpakking is weg dus pech.
Verder primašŸ˜„

A.J. van der Heijden beoordeelde op 2019-07-25

De bestelling is snel en correct afgeleverd een goede service

H. Swager beoordeelde op 2019-07-23

Heel tevreden, het zijn fijne schoenen. Het terug betalen ging exact volgens opgaaf.

Judith beoordeelde op 2019-07-22

Vandaag besteld is morgen in huis en voor een hele goede prijs, zonder verzendkosten. Top!

Erwin Hoogeveen beoordeelde op 2019-07-22

Supertevreden. Goede service en snelle levering.

A.M. Bakker beoordeelde op 2019-07-22

Vlotte afhandeling bestelling. Via T&T goed te volgen. Prima prijs

Martin ten Cate beoordeelde op 2019-07-22

Snelle levering en hoge kwaliteit Spaanse sloffen voor een mooie prijs!

Speelman beoordeelde op 2019-07-18

Snelle levering!