Westdijk 45
3222ER Hellevoetsluis
+31648928702

Google Plus/Places - 9,6

E.d.H beoordeelde op 2019-07-27

ALLES HEEL MOOI EN SNEL GELEVERD.

John van Dun beoordeelde op 2019-07-27

D Stomp beoordeelde op 2019-07-27

De spiegel die ik besteld heb was erg goed verpakt en er zat extra een lekker geur zakje bij. Heel bij met mijn bestelling bij jullie.

marjan rebergen beoordeelde op 2019-07-27

Heel tevreden goed verpakt altijd op tijd bezorgd en een persoonlijk kaartje.

Anja Groeneveld beoordeelde op 2019-07-25

M.P.J. Ganzevles beoordeelde op 2019-07-25

Tevreden snelle levering

Angela Mijnders beoordeelde op 2019-07-25

Molkenboer beoordeelde op 2019-07-25

Carlijn Hoeks beoordeelde op 2019-07-24

Goede service. Snelle reacties. En mooie artikelen.

Michel hogenhuis beoordeelde op 2019-07-23

Wesselius beoordeelde op 2019-07-23

Bestelling snel in huis en het zat mooi ingepakt met persoonlijk briefje.

Connie van den Bosch beoordeelde op 2019-07-23

O.V. Melnyk beoordeelde op 2019-07-23

Tevreden

Kirsten Laumen beoordeelde op 2019-07-23

Linda de Vroed beoordeelde op 2019-07-20

Mireille Hermenet - van der Vloet beoordeelde op 2019-07-20

Mooie producten, snelle levering en mooi verpakt

Helga Nijs beoordeelde op 2019-07-20

Yvonne Bruins beoordeelde op 2019-07-20

Ellie beoordeelde op 2019-07-16

Krans is mooie! Netjes verpakt
Ben er blij mee 😀

Afke vd Meiracker beoordeelde op 2019-07-16

Ik had meerdere dingen besteld waarvan één niet meer voorradig bleek. Ik werd direct gebeld met een voorstel voor alternatief. Alles snel geleverd en netjes ingepakt.