Laar 13
2630 Aartselaar

The Feedback Company 100 9,5
Google Plus/Places - 9,4

Kurt Bronselaer beoordeelde op 2018-10-13

De levering verliep heel vlot en snel

Ingrid Van der Speeten beoordeelde op 2018-10-12

Zeer tevreden over de producten. Ze werden ook geleverd op het juiste tijdstip.

Cindy Andriessens beoordeelde op 2018-10-08

Bestelling is goed aangekomen wel jammer dat het pas een week na dat ik het besteld had geleverd was

Reactie van natuurvoeding voor hond en kat:
Beste Cindy,

U heeft uw bestelling op zaterdag 22/09 om 7h56 gedaan.
Op onze webshop stond duidelijk aangegeven dat de volgende levering 29/09 zou zijn.
Dit staat ook op uw bevestiging email van uw bestelling.
2018-09-22 07:56:36 Delivery Oost-Vlaanderen (zaterdag29/09)

Het is voor ons onmogelijk om een bestelling dat zaterdag ochtend binnen komt nog dezelfde dag te leveren, Hiervoor hebben wij een extra service naar onze klanten toe namelijk koerierdienst met levering de zelfde dag. Dit is wel niet gratis en heeft u ook niet geselecteerd.

Mocht er iets niet duidelijk zijn kan u ons steeds contacteren.

Met vriendelijke groeten,
Roxanne.

Charlotte Geeraert beoordeelde op 2018-10-05

Heel tevreden!

Lila Van Laecke beoordeelde op 2018-10-05

Tijdig geleverd en de voeding is van uitstekende kwaliteit.

Tanja beoordeelde op 2018-09-24

Prima service, correcte levering, goede informatie

Laurent De Jonck beoordeelde op 2018-09-21

Alles volgens wens verlopen

Mario Fierens beoordeelde op 2018-09-21

Uitstekende vriendelijke service in winkel alsook prima service thuislevering. Handige app om wagen thuislevering te kunnen volgen.

Marjolein Roovers beoordeelde op 2018-09-14

L

Martine Machtelinckx beoordeelde op 2018-09-04

Onze hond, een schnauzer, is zeer tevreden over de voeding. De bestelling werd vlug geleverd en mijn vraag omtrent de vervoerkosten werden vlug beantwoord. Als de worsten op zijn zal ik terug bestellen.

An Van Den Put beoordeelde op 2018-08-31

ik geef deze voeding nog nie zo heel lang aan men honden, ma ik merk al wel effect aan de stoelgang, is nie zo plat meer, en ze eten het graag. ben wel tevreden. alles is ook goed verlopen qua levering

Rite Smets beoordeelde op 2018-08-20

Duidelijke communicatie over te leveren producten en het tijdstip van levering. Een duurder product werd - na mijn toestemming - vervangen door een iets goedkoper product. Het geringe prijsverschil kreeg ik netjes terug betaald.
Fijne ervaring.

Mireille Frisson beoordeelde op 2018-08-17

Bestelling werd volledig begrepen en verwerkt zoals gevraagd met datum en uur van levering en betaalwijze, indien een product ontbrak is mij de keuze gelaten te vervangen door een ander of de bestelling zo door te voeren. ik kreeg regelmatig feedback ivm de bestelling en de levering met de nodige links. De chat functioneerde zeer goed, de chauffeur was mooi op tijd en uiterst vriendelijk.
En er zat een kanootje in de levering voor het hondje :-)
Super !!!!

karin vercauteren beoordeelde op 2018-08-10

eerste keer besteld , goede levering alles in orde ,mail met uur van levering verliep perfect ,heel tevreden

Anja Manes beoordeelde op 2018-08-07

Alles heel vlot verlopen,van bestelling online tot levering thuis.zeker voor herhaling

Miagil beoordeelde op 2018-08-02

Hun website is nogal verwarrend. Een deel staat geschreven in het Nederlands, een deel in het Frans en de cookies in het Spaans. Ik had problemen om mijn adres in te vullen en om de betaling uit te voeren. Deze problemen werden opgelost dankzij de online chat.

Een deel van de bestelde goederen was niet meer voorradig. Eén artikel werd, met mijn akkoord, omgeruild door een ander en hetgeen ik teveel betaald had werd netjes terugbetaald. Van zodrag de goederen weer in voorraad waren, werden deze mij onmiddellijk toegestuurd.
Conclusie : niettegenstaande de vermelde probleempjes , ben ik tevreden over deze eerlijke webwinkel.

Reactie van natuurvoeding voor hond en kat:
Beste,

We hadden de dag van uw bestelling inderdaad een technisch probleem.
Deze is reeds opgelost, u zou normaal geen problemen meer ondervinden op onze webshop.
Mocht u nog hinder ondervinden mag u ons steeds contacteren.

Groetjes
Roxanne

denise vandenhove beoordeelde op 2018-07-25

Mooi op tijd geleverd, vriendelijk

Dominique De Pesseroy beoordeelde op 2018-07-24

Voor de prijs krijg ik minder dan bij een concurrent.

Veerle Ramaekers beoordeelde op 2018-07-23

Heel duidelijke site, enorm veel keuze, levering perfekt, en dan nog zo lief om mijn twee honden een zakje gezonde traktaten te geven!!!!!!!

Martien Verreycken beoordeelde op 2018-07-13

Grote keuze vleessoorten. Netjes verpakt in dosissen van 250 gram net goed om op tijd te verbruiken door mijn twee poesen die er gek van zijn. Snelle en vriendelijke levering. Mijn eerste kennismaking was positief en de poezen vinden het lekker en hebben het niet moeilijk gehad met de omschakeling van Whiskas naar verse voeding.