Borselli
De mooiste garens van Scheepjes om mee te haken en te breien vind je bij ons. De garens van Scheepjes zijn van hoge kwaliteit. Borselli heeft een mooie collectie Scheepjes garens en is steeds op zoek naar speciale soorten en materialen voor zowel de beginnende als voor de gevorderde haaksterren en breisterren onder ons.

In onze online Super Store zetten wij jou als klant centraal. Onze kennis is groot op het gebied van de producten die wij verkopen. We denken met je mee, zoeken de juiste draad en kom je er toch niet uit dan helpen we je graag tijdens een afspraak waarop je privé kunt winkelen in onze studio. Of kom eens gezellig meedoen met 1 van de vele workshops waar we je de eerste beginselen van het haken en breien graag leren. Er is een uitstekende parkeergelegenheid met verschillende (gratis) parkeerplaatsen bijna voor de deur.

Bestellingen die je via onze webshop plaatst verzenden we binnen 1-2 werkdagen. Kijk hier voor meer informatie.
Betalen? Dat kan bij ons in de studio snel, veilig en gemakkelijk met je pinpas. In de webshop veilig met onder andere I-Deal, Paypal en Mister Cash.

Lidmaatschap per 05-01-2019 stopgezet