Koelmalaan 350 0.08
1812PS Alkmaar

Anoniem beoordeelde op 2019-06-18

Jose beoordeelde op 2019-06-17

Tevreden over het horloge Olive.
Ziet er erg mooi uit.
Snelle levering en mooi verpakt in gereycled karton etc.

Anoniem beoordeelde op 2019-06-15

Anoniem beoordeelde op 2019-06-12

Carolien beoordeelde op 2019-06-12

Het bestellen en de bezorging gingen vlot en prima. Ook het zelf verstellen van het horloge werkte perfect!

Anoniem beoordeelde op 2019-06-06

Margreth beoordeelde op 2019-06-05

Prachtig materiaal, snelle levering. Goed initiatief om bij elke verkoop een boom planten.
Ga zo door.

Saskia beoordeelde op 2019-06-05

Snelle service en supermooi horloge!

Anoniem beoordeelde op 2019-06-04

Ilse beoordeelde op 2019-06-03

Supervriendelike en snelle service. Top!

Gerard beoordeelde op 2019-06-03

Correcte levering en service.
Mooi product.

Femke beoordeelde op 2019-06-02

Mooie website, duidelijk bestelproces. Snelle levering met een persoonlijk briefje erbij. Het horloge is prachtig. Als ik dan toch wat moet noemen (moet niet natuurlijk...), dan zou ik wat duidelijkere instructies willen over hoe de schakels in het bandje te verwijderen. We moesten nu een instructievideo op YouTube opzoeken. Werkte op zich prima, maar ik vind het fijn als je dat even op papier hebt.

Piet Spruijt beoordeelde op 2019-05-31

De wijzer plaat en de wijzers zijn even donker zodat slecht kunt zien hoe laat het is en is toch wel belangrijk bij een horloge dacht ik

Peter beoordeelde op 2019-05-30

Duidelijke site, eenvoudig bestellen. Bestelling keurig verpakt ontvangen. Geen schade. Erg mooi product!

Anoniem beoordeelde op 2019-05-26

Anoniem beoordeelde op 2019-05-22

Nelleke de Jong beoordeelde op 2019-05-21

Bezorging ging snel en fysiek nog mooier dan op de site. Ben er erg blij mee.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-19

Luindra L.J. Ridderstaat beoordeelde op 2019-05-06

Ik ben heel tevreden, vooral met de inscriptie dat met zorg is gedaan

Anoniem beoordeelde op 2019-05-05